Geplaatst: 1 uur geleden1 u Hallo beste moestuinvrienden,Mijn naam is Rob.Ik sta al geruime tijd bovenaan op de wachtlijst voor een moestuin.Omdat ik graag wat ideeën op wil doen betreft het tuinieren heb ik me aangesloten op dit forum.Een 30 jaar geleden had ik al een moestuin, maar naar een 5-tal jaren ben ik hiermee gestopt, ik kon het moeilijk combineren met mijn werk.Nu ik met pensioen ben wil ik niets liever dan lekker tuinieren.Ik hoop op dit forum veel kennis op te doen en dat ik gauw aan jullie kan melden dat er een tuin voor mij vrij is gekomen.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur 22 minuten geleden, Lia56 zei:Welkom op dit forum, veel lees / leer plezierDank je wel!
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur 5 minuten geleden, rorror zei:Welkom! Ik hoop dat je je moestuin dit jaar nog krijgt. Ik duim voor je.Dank je wel!
Geplaatst: 51 minuten geleden51 min Welkom op dit forum en ik hoop dat je gauw je eigen moestuin hebt, want als je hier alles leest gaat het denk ik echt kriebelen om zo snel mogelijk te beginnen.
Geplaatst: 28 minuten geleden28 min Ha Rob, Welkom! Ik hoop op snel een mooi perceel voor je. En te lezen over wat je plannen zijn als het zover is (en daarvoor natuurlijk ook al).
Geplaatst: 25 minuten geleden25 min Auteur 25 minuten geleden, Petrasmoestuin zei:Welkom op dit forum en ik hoop dat je gauw je eigen moestuin hebt, want als je hier alles leest gaat het denk ik echt kriebelen om zo snel mogelijk te beginnen.Dank je wel Petra, ik verheug me er op.
Geplaatst: 22 minuten geleden22 min Auteur 4 minuten geleden, Dahli zei:Ha Rob, Welkom! Ik hoop op snel een mooi perceel voor je. En te lezen over wat je plannen zijn als het zover is (en daarvoor natuurlijk ook al).Dank je wel Dahli
Geplaatst: 15 minuten geleden15 min Hoi Rob, welkom! Heb je al wel wat dingen in potten en bakken in je tuin of op je balkon?
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.