Geplaatst: 8 uren geleden8 u Enkele jaren geleden een wolmispel gekocht en in de volle grond geplant. De plant is nu ongeveer 2 meter hoog. Dit jaar had hij bloemen in de winter en er hangen ook vruchten aan! ik heb al één kunnen proeven en de smaak was alvast top. Daarnaast had ik enkele zaden laten opkomen van vruchten uit de winkel en die planten staan ook ik de volle grond maar die zijn nog te klein om vrucht te dragen. De bomen zijn op zich al een mooie aanvulling in de tuin met grote bladeren die wintergroen zijn.
Geplaatst: 7 uren geleden7 u Echt super. Gefeliciteerd. De boom staat vast op een fijne beschutte plek? Ik had ze in mijn vorige tuin dank zij Yuras maar daar was het te koud in het voor- en najaar. Maar in Hilversum stond een enorme loquat te bloeien op een binnenplaatsje. Lekker beschut. We kennen de smaak van Zuid Frankrijk en Spanje. Met de klimaat opwarming kan je wel spekkoper zijn als je boom lekker groeit.
Geplaatst: 7 uren geleden7 u Auteur Hij staat op 40 meter van de oosterschelde, beschut langs alle kanten 😉
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Hier ook 3 bewezen rassen aangeplant tegen een zuidmuur en eentje tegen een oostmuur. Tanaka, Rose-Anne, Piera en Argelino. Afgelopen winter aangeplant, nu maar afwachten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.