Geplaatst: 3 uren geleden3 u Het wordt hier vandaag 27 graden.Dat vind ik nog geen temperatuur, dat ik in de weer ga met schaduwdoek en zo.Maar bij welke temperatuur is dat wel een goed idee?Het wordt hier dan wel geen 38 graden, zoals in Limburg de komende dagen, maar 35 halen we toch weer wel.Wat is de grens?Wanneer hang je schaduwdoek op?Ik vind het wat paniekerig allemaal.Toen de plantjes nog zaailingen waren heb ik wel schaduwdoek opgehangen, omdat het allemaal net in de grond stond en nog niet veel kon hebben.Nu zijn het grote, sterke planten. 3 uren geleden3 u aangepast door Rookie
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik bedenk eigenlijk nooit dat mijn planten schaduw nodig zouden kunnen hebben. Alleen in de foliekas hang ik standaard schaduwdoeken op. Het schaduwdoek dat we hebben, hebben we vooral om het leefbaar in huis te houden...
Geplaatst: 10 minuten geleden10 min 2 uren geleden, appelvrouw zei:Als ze slap gaan hangen is het tijd.Ik gebruik nooit schaduwdoek. Zou ook niet weten hoe ik dat zou kunnen fixen hier. Met dit weer, in de volle zon, hangen de toppen van mijn tomatenplanten altijd slap. Zolang de zon er op staat. Geen leuk gezicht, maar tot nu toe staat alles ‘s avonds weer overeind gelukkig. De pompoenen hebben er overigens geen last van gek genoeg.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.