Geplaatst: Woensdag om 12:092 d Hallo ik ben Jan en ben met pensioen. Vanaf juni 2022 ben ik aan het moestuinnieren in bakken, we hadden een grote tuin over de grens in Oost Groningen. Een kleine 2000 m2, we zijn nu kleiner gaan wonen we zijn helemaal opnieuw begonnen. Ik heb voor mijn pensioen nog een aantal bakken laten maken op het werk.En zijn sinds April gestart en zijn nog steeds bezig, blijft leuk om te moestuinnieren.
Geplaatst: Woensdag om 12:282 d Welkom hier!Hier nog een oost Grunninger.Mooie bakken heb je staan en is dat een robotmaaier, die ik op de achtergrond zie?
Geplaatst: Woensdag om 12:482 d Welkom Jan. Prachtige bakken daar heb je geluk mee. Die met de kruiden lijkt wel bijna een reclame plaatje.
Geplaatst: Woensdag om 12:512 d Auteur Dank je, het houdt ook nooit op met groeien dat is echt genieten.
Geplaatst: Woensdag om 18:231 d Ha Jan, Welkom. Je bakken staan er prachtig bij 😍. Mooi georganiseerd ook. Leuk dat jullie opnieuw zijn begonnen. Lekker dicht bij huis, zo kan het ook, geniet er van!
Geplaatst: Woensdag om 19:571 d Auteur Ja joh en ik word ongelofelijk goed en leuk ontvangen door jullie, dank daarvoor. ❤️
Geplaatst: 19 uren geleden19 u @JB moestuin Welkom Jan, veel succes met tuinieren. Mooie foto's heb je geplaatst. Ziet et prima uit.
Geplaatst: 19 uren geleden19 u Auteur Dank je, ondanks de hitte groeit het de bak uit.Zal binnenkort nieuwe foto's maken.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Welkom hier! Wat een heerlijke bakken, zo lekker op werkhoogte. Daar ga je heel veel plezier van hebben. En ook fijn dat je nu meer tijd hebt voor dit soort dingen. Enjoy!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.