Geplaatst: 1 uur geleden1 u Hallo allemaal,Ik ben Rob, afgelopen voorjaar kreeg ik ineens de geest, ik begin een moestuin🤣🤣. Mijn vrouw en ik hadden beide geen groene vingers, we hadden wat kunstplanten in huis en dat was t.Ineens dacht ik…. Ik ga t gewoon proberen. Lege eierdozen, wat grond erin en wat zaadjes gekocht. De hele vensterbank stond vol. En t lukte, de plantjes werden groter en groter, dan toch maar naar buiten. Even later een tuinkamer gekocht bij de Gamma, later van een oude tuindeur een grondbak gemaakt. En er kwam nog meer. En heb er nu eenvormig veel plezier in. Uiteindelijk toch groene vingers gekregen.
Geplaatst: 24 minuten geleden24 min Ja, zo gaat dat, je begint ergens en voor je het weet heb je een nieuwe hobby! Ik had ook nooit groene vingers, ooit met een makkelijke moestuin begonnen en oeps, verslaafd. Maar welkom hier, het is hier een walhalla van kennis. Enjoy!
Geplaatst: 24 minuten geleden24 min oeps 1x was wel genoeg 23 minuten geleden23 min aangepast door Tanja65
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.