Geplaatst: Gisteren om 15:291 d Ik heb alvast een paar dingen aan te bieden:Olifantenknoflook tenenAl gewortelde/uitgelopen uitjes van de Egyptische ui
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Auteur Aangeboden: kardemom voor in de kamer. De hele zomer heb ik de plant buiten staan. Dat vindt ie zo lekker dat er nu meerdere nieuwe scheuten zijn gevormd dus ik kon er wat stukken af knippen en oppotten! De bladeren geuren flink en zijn bruikbaar, de kans dat er echt kardemom peulen vormen is zeer klein.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur Nee ik zocht deze: https://nl.wikipedia.org/wiki/IJzerhard en die heb ik ondertussen. Al ziet die van jou er ook erg leuk uit hoor!
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Geen idee, buurvrouw had ze in de tuin staan en wij nu inmiddels ook....trekt altijd veel bijen aan.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur Nou sowieso leuk dus! Als je een beetje zaad of een stukje plant voor me mee wilt nemen?
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Neem wel een plantje mee...😊De lange ook? Die zul je al wel hebben denk ik? 1 uur geleden1 u aangepast door Ciska
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur Ja die heb ik inderdaad. Nooit waar ik em wil, maar wel waar ie zelf op komt
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.