Ga naar inhoud

Braderiën, markten, beurzen, moestuindagen

Aanbevolen berichten

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Geplaatst:

Op zondag 3 maart is het zadenbeurs in het groentemuseum 't Grom in Sint-katelijne-Waver(Antwerpen). Ik dacht 4 euro inkom, maar je kan dan ook het museum bezoeken. Ik sta er dit jaar ook met een standje van de Tuinschuur. Tot dan misschien

Wat je zelf kweekt, smaakt steeds beter!

Met onze moestuinvereniging verdelen we zakjes zaad voor 1 euro-> http://www.detuinschuur.be/zaden

Wij verdelen nu ook de zaaiagenda van Diana.

• 5 maanden later ...
  • 5 maanden later ...
Geplaatst:

13, 14, 15 en 16 februari staat TuinIdee gepland. Een grote beurs voor alles wat met de tuin te maken heeft, waaronder de moestuin!

Met Moestuinland.nl hopen we er de eerste 3 dagen te staan en zaden, plantuien, sjalotten en knoflook te verkopen. Ook gaan er accessoires mee, waaronder de flessebroes, papieren potjes en nog meer. Kom gezellig langs!

Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
Geplaatst: (aangepast)

Frederiksoord ligt in Drenthe maar niet in de kop van Drenthe. Jammer, voor mij ook net iets te ver. 

aangepast door loes
Geplaatst: (aangepast)

We zullen zien, Groningen is ook groot.  Kop van Drenthe was perfect geweest qua afstand. 

aangepast door loes
Geplaatst:

Ja, kop van Drenthe is het inderdaad niet, ik had niet precies de loop van de provinciegrenzen bestudeerd, en vanuit Fries perspectief maakt het weinig uit. Ik zou mijn uitspraak nog kunnen verdedigen door te zeggen dat ik enige tijd in Sutherland heb gewoond, wat zoiets als zuidland betekent. Sutherland is het meest noord-westelijke deel van Schotland. Waarom heet het dan zuidland? De vikingen noemden het zo, en die hebben veel namen overgeleverd.

Dus ik heb lang in Groot Brittannië gewoond waar je een Sutherland hebt in het uiterste noorden en een Norfolk in het zuiden. Dus ik kan zeggen dat mijn kompas in de war is gebracht... 😁

Ik geloof dat ze voor de zadenmarkt wel graag een lokatie uitkiezen die een beetje centraal is voor alledrie provincies, dus het zal wel niet het Dollardgebied worden of zoiets. Maar ja, je zult het inderdaad wel zien. Het was vorig jaar zo populair dat het wel iets waarvan je verwacht dat het doorgaat in elk geval.

• 1 year later...
Geplaatst:

Voor wie zaterdag in de buurt van Borne is:

Stekjesruil "Planten en meer"  Samen met Plantenasiel Borne.

Stekjes, zaden, zaailingen, tuin/kamerplanten, plantenboeken, potjes, gereedschap etc.

Zaterdag 19 juni 2021 - Kulturhus Borne - 10.00 - 12.30 uur

• Like 1

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Nog een in het 'verre Oosten':

Agelo.thumb.jpg.600d18af1f40f45cbff5c55f66f404f9.jpg

De tuin is sowieso in juli, augustus en september opengesteld voor publiek.

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

• 3 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...