mustang Geplaatst: 20 juli 2012 Share Geplaatst: 20 juli 2012 (aangepast) wie kan mij de naam van deze plant geven, opgekomen uit zaadjes uit zuid-afrika? ....ik heb een nieuwe foto v/d bloei geplaatst....misschien is deze plant nu herkenbaar voor iemand??? 15 augustus 2012 aangepast door Gast Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansm Geplaatst: 20 juli 2012 Share Geplaatst: 20 juli 2012 Als niemand het weet, moet je nog een x foto plakken waneer de bloei er is, mogelijk dan beter herkenbaar. Quote Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geedee Geplaatst: 20 juli 2012 Share Geplaatst: 20 juli 2012 iets in de richting van Acaena??? Acaena novae-zelandiae / Acaena exigua enz enz Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
mustang Geplaatst: 18 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst: 18 augustus 2012 ....ik heb een nieuwe foto v/d bloei geplaatst....misschien is deze plant nu herkenbaar voor iemand??? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Enjoy! Geplaatst: 18 augustus 2012 Share Geplaatst: 18 augustus 2012 Ik heb je foto's op mijn Facebook gezet om aan een Zuid-Afrikaanse kennis de naam te vragen. Hij kon mij. Iet helpen maar iemand ander wel. Die herkende de plant van zijn (plant-)studiereis in Kenia. Als het goed is is het de Leonotis Nepetifolia, ook wel Lion's ear of Klip Dagga genoemd. Als je kijkt oo www.mooiemoestuin.net dan kan je daar een nederlandse beschrijving van de plant vinden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
mustang Geplaatst: 19 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst: 19 augustus 2012 fijn dat je me de naam kon geven, het is hem inderdaad! thanks!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.