geedee Geplaatst: 27 oktober 2012 Geplaatst: 27 oktober 2012 haha dennis voor die 5,80 € (4 porto naar NL) wil ik best een tjechische gok gaan wagen....hebben nog meer leuke dingen op die site zag ik Quote
dennislp Geplaatst: 29 oktober 2012 Geplaatst: 29 oktober 2012 Leuk winter/vroeg-voorjaar project zou ik denken En stel als er nog meer mensen zijn die daar leuke dingen zien.. Gezamenlijk bestellen, kunnen die verzendkosten ook weer gedeeld worden? Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
geedee Geplaatst: 30 oktober 2012 Geplaatst: 30 oktober 2012 Ik vind dat een goed idee dennis....best leuk snuffelen op die site en dan wel op tijd bestellen...geen idee hoe snel ze met uitleveren zijn....ik zal een apart topic ff maken...."bestelling 2012/13 bij Tsjechisch bedrijf". zie bestelling-2012-13-bij-tsjechisch-bedrijf-t7101.html Quote
DebjeDuif Geplaatst: 11 november 2012 Geplaatst: 11 november 2012 Gister een dagje Delft gedaan, en een bezoekje gebracht aan de botanische tuin, 3 x raden wat ik daar tegen kwam!? Een prachtige klootzakkenboom, met volop zaden! Lagen allemaal op de grond, dus heb netjes een handje zaden verzameld! Gratis en voor niks! Wie maak ik er blij mee? Quote “Waar schaduw valt schijnt ook de zon”.
Jorieke123 Geplaatst: 11 november 2012 Auteur Geplaatst: 11 november 2012 Goed zeg! Ik ben er wel benieuwd naar. Ben je zelf nog op zoek naar iets? Wie weet heb ik het hier rondslingeren? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
geedee Geplaatst: 12 november 2012 Geplaatst: 12 november 2012 Nou mij maak je er zeker ook blij mee ik zal je een pm sturen Quote
DebjeDuif Geplaatst: 12 november 2012 Geplaatst: 12 november 2012 De enveloppen liggen klaar, wil jij je adres nog even pm-en Jorieke?Ik vind alles leuk wat er in mijn kleine tuintje past leuk Nog iets bijzonders in de aanbieding? Quote “Waar schaduw valt schijnt ook de zon”.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.