Kamilla Posted February 11, 2011 Share Posted February 11, 2011 Laatst hoorde ik van een vriendin dat planten het erg goed doen als ze af en toe een scheutje bier krijgen. Heeft iemand van jullie daar ervaring mee of weten jullie daar een verklaring voor? Ik ben benieuwd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Houweling Posted February 11, 2011 Share Posted February 11, 2011 Voor zover ik weet is bier gewoon een dure vervanger voor water. Kan wel dat er enkele mineralen in zitten die goed zijn voor planten, of wat stikstof. Maar lijkt me sterk dat het een groot verschil maakt Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube Link to comment Share on other sites More sharing options...
wouttie75 Posted February 12, 2011 Share Posted February 12, 2011 Bier is goed voor iedereen !!! Quote People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koert Posted February 12, 2011 Share Posted February 12, 2011 Bier is goed voor iedereen !!! Geen discussie over bier zonder Wouter! Quote Even a broken clock is right twice a day Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamilla Posted February 12, 2011 Author Share Posted February 12, 2011 Bier lust ik absoluut niet! Dus voor ik het in mijn gietertje doe om mijn planten te trakteren, weet ik graag wat ik aan het doen ben. Omdat het een bevinding was van iemand uit een tuindersfamilie die serieus met haar planten omgaat, wilde ik daar wat meer over weten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted February 12, 2011 Share Posted February 12, 2011 Misschien kan je beter kijken welke planten-gieren goed zijn voor je planten, dan hoef je geen bier voor ze te kopen Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamilla Posted February 12, 2011 Author Share Posted February 12, 2011 Gier voor planten ga ik natuurlijk ook maken. Meestal brandnetelgier. Maar de hint van mijn vriendin wekte nieuwsgierigheid. Meer niet. In ieder geval bedankt voor het meeedenken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eva Posted February 13, 2011 Share Posted February 13, 2011 in mijn studententijd had ik een plant die alleen maar bier kreeg dat vond ie niet zo fijn geloof ik...hij was binnen een paar maanden morsdood Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts