LucV Posted August 14, 2012 Share Posted August 14, 2012 ik heb een tak van een walnotenboom in de grond gestoken (als stek) gaat dit ooit groeien? net zoals dit gaat bij bijvoorbeeld een wilg??Ook heb ik stekken van een druif bij mij in de grond gestoken, gaat dit ook ooit groeien?bedankt voor het antwoord,Marco Bericht oorspronkelijk geplaatst door gebruiker: marcostuin. Door een databasecrash zijn alle registraties in de periode van 29 juli tot en met 14 augustus verloren gegaan. Registreer aub opnieuw hier: ucp.php?mode=register Excuus voor het ongemak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted August 14, 2012 Share Posted August 14, 2012 Marco, van de walnoot weet ik het niet. Druif stekken heb ik zelf gemaakt afgelopen najaar. Ik heb korte stekjes genomen waar twee a drie ogen op zaten..deze in stekpoeder gedoopt en in potjes gestopt totdat er een oog boven bleef. de helft is aangeslagen en groeit er goed. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
powerlite Posted August 14, 2012 Share Posted August 14, 2012 walnoot : heel twijfelachtigdruif : makkelijk , stekpoeder zeker niet nodig. Zoek eens via google op "eenoog stekken" . zeer makkelijke techniek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts