lorre Posted August 15, 2012 Share Posted August 15, 2012 Mijn druivelaars staan heel erg mooi met veel vruchten, maar ik merk op als de trossen beginnen te rijpen dat ze ook opdrogen en voor de vuilbak zijn.Moet ik ze eerder afsnijden als ik ziet dat er al hier en daar blauw inzit ? Quote Ist vandage ni tis vo morge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frans Posted August 16, 2012 Share Posted August 16, 2012 Een druif is alleen lekker als hij volledig aan de plant afrijpt. Narijpen lukt niet. Klik de link eens aan Lorre . Misschien dat je in dat topic herkent wat er momenteel met je druiven aan de hand is. post115129.html#p115129 Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. -- Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted August 16, 2012 Share Posted August 16, 2012 Ja dat probleem heb ik ook gehad hoop ik, heb die druiven allemaal verwijderd, ja een paar zie ik nog, als die er zo in een keer uitspringen die rode is het gewoon verkeerd, ze moeten gelijk matig afrijpen, wat bij sommige trossen gebeurt en sommige nog heel groen zijn. Ze moeten niet in een keer rood worden, maar gewoon lekker verkleuren tot ze blauw zijn. Dit probleem is van dit jaar nog nooit eerder gehad, maar heb nu ook meer trossen dan ooit, misschien had ik toch meer uit moeten dunnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts