Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zie de reclame nog, maar ik stoor me er niet aan. Ik ga zoiezo niet meer stemmen, het maakt toch niets uit. Alsof iedere 4 jaar (in Nederland vaak nog sneller) een andere partij het weer helemaal voor het zeggen heeft. We zijn alleen schaapjes die blind geloven wat er in de media verteld wordt. Door ons af en toe te laten stemmen wordt ons het idee gegeven dat we ook enige inbreng hebben. We hebben niets te zeggen en door te stemmen creëren je alleen maar een platform voor macht wat er zonder stemmen niet zou zijn. Ik weet dat veel mensen het hier niet mee eens zijn, maar voor mij is een democratie een systeem waarbij het volk over iedere belangrijke kwestie die het land aangaat mag gaan stemmen in een bindend referendum. Maar goed wat betreft de reclame op het forum. Het is nu wel duidelijk toch, gewoon reclame meer niet...

Geplaatst:

Denk inmiddels eigenlijk dat alle leden van het moestuinforum VVD hebben gestemd

Geplaatst:
En als we de statistieken geloven heeft 27,3333% daarvan op de VVD gestemd. (er van uitgaande dat de opkomst onder moestuinforum bezoekers gelijk is aan de landelijke opkomst).

Er vanuit gaande dat dit een goede representatie is van het Nederlandse publiek. Maar om voor het gemak even de leeftijdsstatistieken mee te nemen, en er eens vanuit te gaan dat mensen hier toch meer met natuur geassocieerd zijn dan anderen neem ik aan dat er in verhouding weinig stemmen zijn op bijv. D66 (écht een partij waar jongeren op stemmen) en veel stemmen op Groen Links.

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Geplaatst:

Is die partij niet anti moestuin? Tuinieren is geen rechtse hobby (bestaan rechtse hobbys eigenlijk wel? )

Je wordt er niet rijk van, kunt er dus ook geen belasting over betalen en het is echt veel te groen.

De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht.

Geplaatst:
En als we de statistieken geloven heeft 27,3333% daarvan op de VVD gestemd. (er van uitgaande dat de opkomst onder moestuinforum bezoekers gelijk is aan de landelijke opkomst).

Dan zijn het er nog steeds geen enkele miljoenen. Overiges heeft 26,6% van de stemmers in Nederland VVD gestemd en ga jij er vanuit dat iedereen gaat stemmen? Maar goed we dwalen nogal af met deze politiblabla... slotje?

Geplaatst:

slotje ? Welnee man. Dit topic is heimelijk omgedoopt tot het babbeltopic 3

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...