Frank vwl Geplaatst: 7 september 2012 Geplaatst: 7 september 2012 Ik zie de reclame nog, maar ik stoor me er niet aan. Ik ga zoiezo niet meer stemmen, het maakt toch niets uit. Alsof iedere 4 jaar (in Nederland vaak nog sneller) een andere partij het weer helemaal voor het zeggen heeft. We zijn alleen schaapjes die blind geloven wat er in de media verteld wordt. Door ons af en toe te laten stemmen wordt ons het idee gegeven dat we ook enige inbreng hebben. We hebben niets te zeggen en door te stemmen creëren je alleen maar een platform voor macht wat er zonder stemmen niet zou zijn. Ik weet dat veel mensen het hier niet mee eens zijn, maar voor mij is een democratie een systeem waarbij het volk over iedere belangrijke kwestie die het land aangaat mag gaan stemmen in een bindend referendum. Maar goed wat betreft de reclame op het forum. Het is nu wel duidelijk toch, gewoon reclame meer niet... Quote
Helly Geplaatst: 8 september 2012 Geplaatst: 8 september 2012 Mocht je nog niet weten waar je op gaat stemmen, probeer deze dan eens: http://www.stomwijzer.nl/ Quote Good things come in small packages
Bit Geplaatst: 13 september 2012 Auteur Geplaatst: 13 september 2012 Denk inmiddels eigenlijk dat alle leden van het moestuinforum VVD hebben gestemd Quote
appelvrouw Geplaatst: 13 september 2012 Geplaatst: 13 september 2012 Ech nie... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 13 september 2012 Geplaatst: 13 september 2012 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Helly Geplaatst: 13 september 2012 Geplaatst: 13 september 2012 Ik ook niet! Quote Good things come in small packages
jantje.vlaam Geplaatst: 15 september 2012 Geplaatst: 15 september 2012 Wij met z'n tweeen wel en kennelijk enkele miljoenen anderen ook. Quote
Frank vwl Geplaatst: 16 september 2012 Geplaatst: 16 september 2012 Het forum heeft op dit moment 1953 leden, geen enkele miljoenen. Quote
jantje.vlaam Geplaatst: 16 september 2012 Geplaatst: 16 september 2012 En als we de statistieken geloven heeft 27,3333% daarvan op de VVD gestemd. (er van uitgaande dat de opkomst onder moestuinforum bezoekers gelijk is aan de landelijke opkomst). Quote
appelvrouw Geplaatst: 16 september 2012 Geplaatst: 16 september 2012 Bijna 534 leden Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Frank Houweling Geplaatst: 16 september 2012 Geplaatst: 16 september 2012 En als we de statistieken geloven heeft 27,3333% daarvan op de VVD gestemd. (er van uitgaande dat de opkomst onder moestuinforum bezoekers gelijk is aan de landelijke opkomst).Er vanuit gaande dat dit een goede representatie is van het Nederlandse publiek. Maar om voor het gemak even de leeftijdsstatistieken mee te nemen, en er eens vanuit te gaan dat mensen hier toch meer met natuur geassocieerd zijn dan anderen neem ik aan dat er in verhouding weinig stemmen zijn op bijv. D66 (écht een partij waar jongeren op stemmen) en veel stemmen op Groen Links. Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
elrike Geplaatst: 16 september 2012 Geplaatst: 16 september 2012 Is die partij niet anti moestuin? Tuinieren is geen rechtse hobby (bestaan rechtse hobbys eigenlijk wel? )Je wordt er niet rijk van, kunt er dus ook geen belasting over betalen en het is echt veel te groen. Quote De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht.
Frank Houweling Geplaatst: 17 september 2012 Geplaatst: 17 september 2012 Is die partij niet anti moestuin? Tuinieren is geen rechtse hobby (bestaan rechtse hobbys eigenlijk wel? )Je wordt er niet rijk van, kunt er dus ook geen belasting over betalen en het is echt veel te groen.Het spijt me voor je, maar de meeste tuinders/agrariërs stemmen VVD Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Jorieke123 Geplaatst: 17 september 2012 Geplaatst: 17 september 2012 Omdat het ondernemers zijn Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Frank Houweling Geplaatst: 17 september 2012 Geplaatst: 17 september 2012 True. Of het zijn werknemers bij een klein bedrijf, die dus nog wat met hun baas te maken hebben Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Frank vwl Geplaatst: 17 september 2012 Geplaatst: 17 september 2012 En als we de statistieken geloven heeft 27,3333% daarvan op de VVD gestemd. (er van uitgaande dat de opkomst onder moestuinforum bezoekers gelijk is aan de landelijke opkomst). Dan zijn het er nog steeds geen enkele miljoenen. Overiges heeft 26,6% van de stemmers in Nederland VVD gestemd en ga jij er vanuit dat iedereen gaat stemmen? Maar goed we dwalen nogal af met deze politiblabla... slotje? Quote
Bit Geplaatst: 18 september 2012 Auteur Geplaatst: 18 september 2012 slotje ? Welnee man. Dit topic is heimelijk omgedoopt tot het babbeltopic 3 Quote
Helly Geplaatst: 19 september 2012 Geplaatst: 19 september 2012 Maar dan met politieke inhoudelijke discussies Quote Good things come in small packages
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.