HansK Posted September 17, 2012 Share Posted September 17, 2012 Deze pompoen (of is het toch een misvormde courgette?) heb ik van een buurvrouw gekregen. Echter, vraag ik me nu af wat het eigenlijk is? Is het voor de sier of kan ik hem opeten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jooze Posted September 17, 2012 Share Posted September 17, 2012 Volgens mij is dit een courget, waar ik even de naam van kwijt ben... Wat betreft pompoenen heb ik altijd begrepen dat die ook altijd eetbaar zijn, de siervarianten zijn alleen niet lekker. Dus je kan het altijd proberen te eten Quote Jooze Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
HansK Posted September 17, 2012 Author Share Posted September 17, 2012 Ja, ik vond (op de vorm na) het ook al meer van een courgette weg hebben. Ik denk dat hij dan gewoon voor de sier blijft staan, want de courgettes komen mijn neus uit inmiddels Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
davo1979 Posted September 17, 2012 Share Posted September 17, 2012 Volgens mij is het een courgette. Had hem ook in de tuin. Ik weet alleen niet of die nog lekker is omdat die vrij groot is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted September 17, 2012 Share Posted September 17, 2012 Hij lijkt inderdaad op de courgette Ronde de Nice..of op een onvolgroeide Halloweenpompoen. In beide gevallen eetbaar maar niet lekker Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
helena Posted September 18, 2012 Share Posted September 18, 2012 Heb ook een "niet geplande "pompoen. Had zelf div. zaad besteld, dus die kan het niet zijn. Deze komt dan uit de carroussel. Heeft nog iemand dit soort. wat is het? Lijkt een kalebas? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts