Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #2

Featured Replies

Geplaatst:

Ik snap het niet helemaal. Hoe weet je zo zeker dat die mensen die konijnen expres los laten lopen?

Geplaatst:

Ik snap er nóg minder van. Een konijn nú expres loslaten ? Een paar weken voor de kerst ?

Geplaatst:

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Alle buren klagen over deze mensen, konijnen lopen los door de tuin

Geplaatst:

hé...beter dan andersom...

Geplaatst:

konijnen klagen dat de buren allemaal los lopen in de tuin

alle mensen nog an toe!!!!

Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

Geplaatst:

Serieuze klacht! Zit bijna aan de 4000 berichten.. verslavend forum !

Geplaatst:

Tjesus!! Daar ben ik nog láng niet! Zag wel dat ik binnenkort mijn 2 jarig jubileum mag vieren...

Geplaatst:

oei erny.......

5 December nog wel....................

Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

Geplaatst:

Het is een hele bekijks hoor als er een konijn door de straat huppel, met dat konijn dat ik heb waren ze smorgens om 800 begonnen en smiddags om 1400 hadden ze het nog niet, ik de schuur in groot net gepakt en binnen tien minuten had ik hem, beest was helemaal over zijn touren. Toen vroeg ze of ik de rest ook wilde hebben, maar ik heb nee gezegt dan zou ik in totaal aan de 15 konijnen komen dat word een beetbe te gek.

Ps de konijnen lopen los door hun tuin, maar de konijnen ontsnappen geregeld, andere buren klagen hier over want ze knagen en graven bij een ander. Haar buurman heeft ook al een paar keer gezegd dat zij de konijnen weg moet doen. Maar ze willen er geen moeite voor doen.

Geplaatst:

Snertdag:

Mijn man reed vandaag een kat dood in een ander dorp, het beestje rende zo onder zijn voorwiel en er was niets meer aan te redden

Ik zat met een kip met kropproblemen, die mocht ff in huis, dagje vasten , zachtjes masseren... en ja op een gegeven moment was zijn kropje leeg, later begon hij naar lucht te happen, te stuipen en toen ging hij opeens dood..

1 van de honden is weggelopen, dat doet hij wel eens meer, onder het hek door wurmen, ff schooien in het dorp en dan na een uurtje weer terug, hij is nu al 24 uur weg, het is jachtseizoen en hij lijkt precies op een ree..

Geplaatst:

Jakkes( van die kat en de kip)wat vervelen!

Misschien kan je de hond als hij terug is een fluoriserende halsband geven? Zo`n oranje ding..die kleur dragen de jagers hier ook...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Ohja, dat is een goeie tip!

Geplaatst:

Ja bah, dat is wel een beetje veel voor 1 dag

Geplaatst:

Nog geen melding dat de hond weer terug is, maar Piroska, ben je niet bang dat jouw hond dingen doet waar de bewoners niet van gediend zijn, zoals de buurhond van Appelvrouw? En dat ze hem misschien een afstraffer gegeven hebben? Ik hoop het niet, maar je hebt er geen zicht op als 'ie zonder toezicht rondhuppelt. Ik hoop dat 'ie weer terug is of anders gauw terug komt.

Geplaatst:

Nee Hond is nog niet terug... Het is een bekende in het dorp, we hebben hem als zwerver opgenomen 7 jaar terug, hij liep toen al een flink tijdje rond, maar ze weten dat hij nog steeds graag " zwerft" . Dit gaat er blijkbaar nooit meer uit. Tot nog toe doet hij geen stoute dingen, een beetje vuilnis eten en andere honden fokken, maar niets ernstigs..

Maarja, eens komt de dag dat iemand er genoeg van heeft.(loslopende honden zijn hier verboden) .. ik zeg al jaren tegen manlief dat dit eens zijn dood wordt, dat ontsnappen... Ik wacht nog op hem, je weet het nooit... (en nee, ik neem nooit meer een zwerver in huis..komend voorjaar komt er gewoon een 2e waakhond van een fokker, die netjes in de tuin blijft..) De andere hond zit nu al 2 dagen op de stoep om hem te wachten..

edit: maar als er weer een zielige zwerver voor de deur staat zet ik de deur open natuurlijk...theorie en praktijk ligt soms ietsiepietsie uit elkaar..

Geplaatst:

NOU!! Ik ga naar buiten en hij is er!!!!!!

Geplaatst:

Pfffff..,gelukkig maar Piros!

Geplaatst:

He bah Piroska, das wel veel dierenellende in een! Hopelijk is de hond snel weer terug zeg, brrr wat een zorgen zou ik me maken

*Edit: oh, zie nu pas dat er al een nieuwe pagina met berichten was Mooi dat de hond weer terug is!

Geplaatst:

Joe goed joh, dat 'ie weer terug is!

... ... (en nee, ik neem nooit meer een zwerver in huis..komend voorjaar komt er gewoon een 2e waakhond van een fokker, die netjes in de tuin blijft..)...

Kan er wel weer een grapje tegenaan, bovenstaande leest alsof de fokker netjes in de tuin blijft...

En>

edit: maar als er weer een zielige zwerver voor de deur staat zet ik de deur open natuurlijk...theorie en praktijk ligt soms ietsiepietsie uit elkaar..

Dat weet ik!

Geplaatst:

hihi ja, volgende keer neem ik gewoon een fokker die in de tuin blijft hahaha...

sjee ik ben helemaal melig omdat ik blij ben dat hij er weer is, de etter!

Geplaatst:

Lekker belonen,komt hij/zij eerder terug.Want ik krijg wat lekkers!!

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

ja ik ben niet boos geworden, heeft geen zin, hij is er immers toch?

Geplaatst:

Groot gelijk, het boos worden zou ie dan alleen maar koppelen aan het terugkomen, ipv aan het weglopen. Ben je alleen nog maar verder van huis!

Geplaatst:

Heb ook niet gedacht dat je boos was geworden.Anders neem je geen zwerver in huis.Maar dacht als je wat lekers geeft ,dat blijft in het geheugen lang zitten.

Ze denken misschien eerder o ik moet terug voor wat lekkers.EN NIET IK GA ER VANDOOR DAN KRIJG IK WAT LEKKERS???

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.