hansi Geplaatst: 5 november 2012 Geplaatst: 5 november 2012 ....Rodekoolstampot=rode kool met appelstukjes,aardappel,braadworst met jus,rookworst....
hansi Geplaatst: 5 november 2012 Geplaatst: 5 november 2012 He Lobo, Jouw lijst ziet el wel lekkel uit!! m.v.g.hans
appelvrouw Geplaatst: 5 november 2012 Geplaatst: 5 november 2012 O, wat eten we toch allemaal lekker Wij aten uit eigen tuin snijbiet en pompoen..beide in een indiase maaltijd We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
RobO Geplaatst: 5 november 2012 Geplaatst: 5 november 2012 zo hé, die Hansi eet zeker lekker, braadworst en ook nog rookworst...geen crisis in Limburg
sansareli Geplaatst: 6 november 2012 Geplaatst: 6 november 2012 rode kool met kippeworst en aardappeltjes.
appelvrouw Geplaatst: 6 november 2012 Geplaatst: 6 november 2012 Weer Indiaas..het is de verslaving van de week Vandaag de rest van de pompoencurry, varken karai met snijbiet ipv spinazie en worteltjes raita... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
RobO Geplaatst: 6 november 2012 Geplaatst: 6 november 2012 klinkt goed, en de vertaling .... karai = raita =
nanda Geplaatst: 6 november 2012 Geplaatst: 6 november 2012 haha RobO, daar zit ik ook al naar te zoeken. maar wat ik nu tegenkom op internet is dat een karai een wok is... oh, en de raita is een yoghurtsaus (die kende ik dan weer wel). Afhankelijk van wat je erin stopt dan die goed gebruikt worden om je tong te blussen (moet je er dus geen peper instoppen)
hansi Geplaatst: 6 november 2012 Geplaatst: 6 november 2012 ....Probeer er het beste van te maken....
ClaudiaRebecca Geplaatst: 7 november 2012 Geplaatst: 7 november 2012 gisteren onze eerste eigen gemaakte zuurkool. manlief zag t eerst niet zitten met de stank die in t begin uit de pot kwam, maar vind t nu heel lekker.
RobO Geplaatst: 7 november 2012 Geplaatst: 7 november 2012 dank voor de tip, mijn vrouwlief zou ook voorzichtig worden...ik maak m wel open in de schuur
ClaudiaRebecca Geplaatst: 7 november 2012 Geplaatst: 7 november 2012 dan maar hopen dat je vrouw niet in de schuur komt.onze pot stond in de garage annnex werkplaats van m'n man (beste temperatuur) en hij maakte de grote fout om zelf een keer de deksel op te tillen. Reactie 's avonds : eeehhhh moet ik dit eten ??????
appelvrouw Geplaatst: 7 november 2012 Geplaatst: 7 november 2012 Suiker stinkt ook... Wij eten vanavond uit eigen hof: Charlotte aardappels, tomatensaus uit de vriezer(met linzen uit blik), wortelsalade en véééél kruiden in een stoofpan met vlees We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Nicolette Geplaatst: 7 november 2012 Geplaatst: 7 november 2012 zelf gemaakte tagliatelle met Italiaanse pluksla, olijf olie en pijnboom pitjes
jootje Geplaatst: 7 november 2012 Geplaatst: 7 november 2012 Stamppot boerenkool van de laatste eigen piepers en boerenkool uit de tuin! Appelcrumble toe...maar die appels kwamen gewoon van de super!
Jorieke123 Geplaatst: 7 november 2012 Geplaatst: 7 november 2012 Hee! Wij ook boerenkool, alleen kwam de boerenkool van de markt waar we elke dinsdag 'zooi' halen voor de varkens Die in de tuin mag dus nog even blijven staan.Met Jimmy-gehaktschijf (geen bal, want een schijf bakt sneller ) met mosterd. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
RobO Geplaatst: 7 november 2012 Geplaatst: 7 november 2012 rijst, iets kalkoenigs, sugar snaps, taugeh, roedjak saus, eitje, rabarber met kruidkoek toe
Nicolette Geplaatst: 8 november 2012 Geplaatst: 8 november 2012 chilie, pompoen uit de tuin met kokos en rijst
appelvrouw Geplaatst: 8 november 2012 Geplaatst: 8 november 2012 Pompoensoep met vééééél kerrie ( het dekseltje donderde eraf ) We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
RobO Geplaatst: 8 november 2012 Geplaatst: 8 november 2012 kaasjeskool met vééééél wijn (het dekseltje donderde er af )
hansi Geplaatst: 8 november 2012 Geplaatst: 8 november 2012 ....Niet te veeeel wijn anders dondert er teveel af....
Aanbevolen berichten