Ga naar inhoud

Zaden carrousel 3e (4e) ronde

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@ Appelvrouw: is het misschien handig om achter de namen in het 1e bericht een (3) te zetten bij de mensen die in de 3e ronde aan de beurt zijn geweest??

Geplaatst:
@ Appelvrouw: is het misschien handig om achter de namen in het 1e bericht een (3) te zetten bij de mensen die in de 3e ronde aan de beurt zijn geweest??

Doe ik Gé!

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

als het goed is heb je hem nog, in je in-box anders heb ik hem nog een keer verstuurd.

People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !

Geplaatst:

Hij is binnen gaat in de loop van volgende week weer op de post.... who's next ? Ik zal eens kijken....

People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !

Geplaatst:

Ja hij stuurt hem volgende week op,

Naar wie moet hij na mij? Enjoy staat onder mij in de lijst maar zij is sinds eind oktober niet meer online geweest.

Dus dan moet de doos naar Eelzuhtjuh, zij is de eerste op de lijst die hem nog niet heeft gehad.

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Hoe lang duurt het tegenwoordig voordat de doos er is? Vorig jaar was hij er binnen 24 uur...de zaden zitten zo goed verplakt in de doos dat het me stug lijkt dat ze in die tijd bevriezen...

Geplaatst:

Dat weet ik niet precies, we hebben nog Antoine, Karin en Debje Duif op de lijst staan..is er iemand waar hij naar toe kan zonder dat je kosten hebt?

Ander zal je hem aan de eerstvolgende op de lijst kunnen versturen.

Geplaatst:

Ik wil hem wel ophalen in rotterdam hoorals het voor karin en antoine niet te doen is, en bleskensgraaf en de hoeksche waard/rdam/dordrecht zijn van hier heel goed te doen

“Waar schaduw valt schijnt ook de zon”.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...