jootje Posted September 26, 2012 Share Posted September 26, 2012 Ik heb vandaag een paprikasoepje gemaakt met eigen paprika`s. Puntpaprika`s die ik van een forum lid heb gekregen of geruild. Helemaal leuk en lekker vind ik ze. Vandaag de eerste drie rode gebruikt voor de soep. Vast een bakje gepakt om al die zaadjes in te doen, want die paprika wil ik zeker terug! Maar ehhh......er zaten geen zaadjes in? In alle drie niet? Ben ik nou gek, of horen er gewoon zaadjes in te zitten? ik ben effe de weg kwijt hoor! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank vwl Posted September 26, 2012 Share Posted September 26, 2012 Misschien zijn ze niet bestoven? Stonden de planten binnen of in kas? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted September 26, 2012 Author Share Posted September 26, 2012 De planten staan gewoon buiten. Ik snap er echt niks van! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted September 26, 2012 Share Posted September 26, 2012 Huh? Zaten er ook niets iets van... zaad-aanzetjes? Of... Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted September 26, 2012 Author Share Posted September 26, 2012 Niks! Was zo klaar met snijden, dat dan weer wel. Wel de witte baantjes zeg maar, waar normaal de zaadjes aankomen. Maar dan zo dun dat ik ze niet eens weg hoef te snijden. Maar gewoon nul, nada, niks, noppes zaad! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted September 26, 2012 Share Posted September 26, 2012 Heb jij dat weer.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted September 26, 2012 Share Posted September 26, 2012 Grappig Toevallig vandaag een hele portie gesneden....had 1 gele blokpaprika met o,oo zaadjes en die puntpaprika's varieerden van 5 zaadjes per vrucht tot de normale hoeveelheid....vreemd hoor...die van mij allemaal uit de kas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borsalino Posted September 27, 2012 Share Posted September 27, 2012 F1 zaad? Mijn F1 Lipari paprika heeft soms geen zaad en aleens een enkele keer 1 tot 4 zaadjes. Moeder de vrouw heeeeeeeeeeeeeeeeel blij mee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts