Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Aardpeer en eeuwige moes gezocht

Else

Recommended Posts

Eeuwige moes kun je stekken.

Gewoon een paar toppen in vochtige grond steken en voor je het weet heb je een stevige plant.

Het groeit als kool.

De beste tijd daarvoor is het vroege voorjaar, dan kan de plant in april/mei naar buiten.

Ik heb eeuwige moes staan, dus als je wilt kan ik je een paar stekken toesturen.

Stuur me tzt maar een pm als je ze kunt gebruiken, dan kan ik het ook niet vergeten.

Bedankt Marlouis voor het aanbod. Als ik in het voorjaar nog geen andere heb gevonden dan wil ik graag van je aanbod gebruik maken.

Pet: hoezo stukjes in de grond stoppen? Moet je dan de aardpeer in de natuurwinkel kopen en in stukjes snijden en in de grond stoppen? Of de hele aardpeer in de grond stoppen? Hoe werkt dat?

Else, ik had dit topic nog niet gezien...ik heb je ergens anders een aanbod voor een stekje eeuwig moes gedaan..als het om de een of andere reden niet lukt met Marlouis of andere manier ( wilde je zaaien?) stuur ik je wel stekken. Als je een kas hebt kan dat van de winter al (ik kreeg mijn stekken in januari...)

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Aardperen heb ik in de tuin en wil ik in de loop van de herfst / winter oogsten.

Daar zitten vast wel een stel kleintjes tussen die ik in een envelop kan stoppen.

Stuur maar een pb met je adres.

Eeuwig moes heb ik ook, zie een andere draad, maar de stekjes heb ik al aan iemand anders beloofd, dus ik vermoed dat ik niets over heb.

Aardperen heb ik in de tuin en wil ik in de loop van de herfst / winter oogsten.

Daar zitten vast wel een stel kleintjes tussen die ik in een envelop kan stoppen.

Stuur maar een pb met je adres.

Eeuwig moes heb ik ook, zie een andere draad, maar de stekjes heb ik al aan iemand anders beloofd, dus ik vermoed dat ik niets over heb.

Ik laat ze in de grond en graaf ze uit naargelang ik er nodig heb.

Heel erg bedankt iedereen voor de reakties!

Ik heb je een pb gestuurd, RvO, over de aardperen.

En als ik eeuwig moes wil planten met stekjes, moet ik dat dan in het voorjaar doen? Dan kom ik er in het voorjaar wel op terug. Heel fijn om te weten in ieder geval dat meerdere mensen het hebben en me eventueel een stekje willen opsturen