pwt Posted September 30, 2012 Share Posted September 30, 2012 hallo ik ben net lid geworden van deze forum. En misschien is dit niet de juiste manier,maar wie kan mij helpen aan zaden van de goudsbloem Calendula officinales. Heb deze bloemen voor het eerst in mijn tuin,maar er komen tot nu toe,geen zaden aan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted October 2, 2012 Share Posted October 2, 2012 Dat lijkt me eerlijk gezegd sterk wel. Misschien herken je ze niet als zaden ? Maar de goudsbloem maakt echt altijd zaad en is een makkelijke zaaier ook. Het zijn haakvormige vrij grove grote zaden. Het bloemhoofd is op een gegeven moment ( wat de bloem krans was ) een krans van zaden, net kromme tanden van een wild dier . Weet niet of je er wat aan hebt, maar ga nog eens kijken. anders heb ik er wel een paar voor je eventueel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted October 2, 2012 Share Posted October 2, 2012 En anders kan je ze ook zo ongeveer overal wel kopen... Quote Kom 7 oktober ook naar de Moestuinforumdag! Veldvarkens.nl En: Veldvarkens-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts