Geplaatst: 17 oktober 201312 j Dank je wel Thea.Ik dacht er is nog niet een Moestuin felicitatiekaart.Dus ging ik op zoek en zo kwam ik op dit idee.Groetjes Conny. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 18 oktober 201312 j oh wat stom ik reageer op een oud bericht van appelvrouw, het kleinkind is inmiddels bijna een jaar sorry !!!Ja ik zal voortaan even beter opletten nogmaals excuses
Geplaatst: 18 oktober 201312 j Auteur Geeft niets hoor, de kleine Aida krijgt nu alweer bijna haar nieuwe levensjaar daar mag ook voor gefeliciteerd worden... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 19 oktober 201312 j Van harte gefeliciteerd Loraine.En dat je maar een heel mooi moestuin seizoen tegemoet mag zien.Groetjes Conny. Dankje Conny voor dit mooie kaartjeLaten we voor allen hopen op veel mooie moestuin jaren Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
Geplaatst: 20 november 201312 j Dennis van harte met je 19de verjaardag. Hieper de Piep Hoera. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 20 november 201312 j Dankje, dankje en dankje! Regel je ook alvast even de taart, hapjes en drankjes, Geedee? > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 21 november 201312 j Auteur OK, er mist een Nnetje...ook die N nog van Harte DenNis We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 21 november 201312 j dennis gefeliciteerd en op naar de 20!!! Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 21 november 201312 j Regel je ook alvast even de taart, hapjes en drankjes, Geedee? Okee......t is wél crisis dus we houden het klein: én uit eigen tuin:
Geplaatst: 21 november 201312 j waar is het feestje?????ooooohhhhhhhbij dennis is het feestje!!!!!! Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 21 november 201312 j Dankje, dankje, dankje en dankje @Appelvrouw, foei! @Geedee, @Greetje, feest hier valt nu wel mee.. of je moet het vak 'Customer Relationship Management' (hoe je je klanten bind enz) helemaal SUPER vinden. > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 21 november 201312 j proficiat jochie , en nog heel veel jaren erbij in gezondheid en geluk met een ieder die je lief is
Geplaatst: 5 december 201312 j erny......gefelicteerdmet 2 jaarmtf!!!!!! Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 7 december 201312 j Wauw Erny, gefeliciteerd meid.Ik wens je nog heel veel moestuin plezier toe. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 7 december 201312 j daar moet op gedronken worden hi ha ho daar moet op gedronken worden hi ha ho (mag ook zonder alcohol natuurlijk ) Prooost!
Geplaatst: 18 december 201312 j er is een kindeke geboren.......... gefeliciteerd!!!!! geniet ervan want voor je het weet zijn ze groot! Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.