Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vanaf 23 mei bij de lidl, groenteplanten, tomaten, paprika, courgette per stuk € 1,19.

Voor wie niet gezaaid heeft of nog plantjes erbij wil, is het zekere niet duur.

Geplaatst:
Vanaf 23 mei bij de lidl, groenteplanten, tomaten, paprika, courgette per stuk € 1,19.

En nu zag ik ze vandaag achter op de krant staan.

Dus ipv maandag zoals stond in de folder, al vandaag

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Ik heb twee courgette plantjes gekocht, maar ze waren wel heel erg klein hoor. Ik vond het nou niet de aanbieding van de eeuw eerlijk gezegd. Voor de rest was er niets.

Geplaatst:
Woensdag a.s. bij de aldi verschillende soorten groente/fruit

O.A. Komkommers paprika kiwi 2,99 per plant.

http://aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_23/OFF25.SHTML

ja, daar ga ik eens ff kijken, dat is een goede tip!!

Zo, ik ben 4 druivenplanten, 3 paprikaplanten, 1 kiwiplant en 2 snackkomkommerplanten rijker. Potgrond was daar ook niet duur, wel erg kleine zakjes, 20L. Verder nog wat bemesting gekocht voor de kruidentuin. Planten waren trouwens niet allemaal even mooi. De meeste komkommers waren al weg denk ik, de laatste die ik heb waren vrij sneu, eens zien wat er van terecht komt.

Geplaatst:

Zo'n kiwiplant lijkt mij ook wel leuk, maar volgens mij hebben die aardig wat ruimte voor de voeten nodig (volle grond), toch?

Geplaatst:

OP het kaartje staat dat hij 1000cm kan worden, mijn buurman denkt dat het een typefout is, hahaha, ik betwijfel het. Volgens mij kunnen ze wel gewoon in de volle grond. Wat ik me afvroeg, heb je geen mannetje en vrouwtje nodig om vruchten te krijgen?

Geplaatst:
... Wat ik me afvroeg, heb je geen mannetje en vrouwtje nodig om vruchten te krijgen?

Ja.

Maar er zijn tegenwoordig ook enkele rassen met man en vrouw in één plant.

Dus kijken welk ras het is en dan even 'goegeloeren'.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...