Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Hoi

angela

Recommended Posts

Hoi ik ben Angela ik heb hier al een paar keer gekeken voor tuintips en vandaag toch maar eens besloten om mijzelf aan te melden.

Ik ben begonnen met een moestuin van 100 vierkante meter en sinds kort zijn dat er 200 geworden.

Het nieuwe stuk is niet helemaal goed bijgehouden dus dat gaat nog wat tijd kosten om op orde te krijgen maar het begin is gemaakt.

Ik heb redlijk wat fruit in de tuin staan, Aardbeien, witte zwarte en rode bessen, Josta bessen, Honing bessen, Tay berry's, groene en blauwe Kruisbessen, Bramen, Frambozen, Kiwibes, Ster appels en Druiven.

Verder heb ik ook nog Rabarber en heb ik ook een leuke kruiden hoek. Ik heb ook wat gewone planten staan met name om insecten aan te trekken.

Meer staat er momenteel niet echt in, we wachten weer op het voorjaar om te beginnen met zaaien.

Hoi Angela, welkom! Lekker al dat fruit hoor! Blauwe kruisbessen, wat bijzonder die ken ik niet..alleen de rode en de gele.

Ik denk dat het de zelfde zijn. Maar er zijn verschillende soorten ik heb de struiken gekregen dus de preciese naam weet ik niet. De vruchten die eraan komen zijn eerder blauw dan rood.

Gele kruisbessen heb ik niet ik hoop die nog wel ooit te krijgen.

http://www.proeftuin.eu/catalogue/index.php?item=kruisbessen-stekelbessen&action=page&group_id=9&page=0&lang=NL