Geplaatst: 28 november 201213 j Hallo all, ik ben bezig zaad catalogussen te laten opsturen, ik heb nu deze: vd Wal en Bakker. Ik vind het fijn om te bladeren, dus online bestellen gaat m niet worden. Waar halen jullie je catalogus vandaan? hoor het graag gr Anton In een groen, groen, knollen, knollenland...
Geplaatst: 28 november 201213 j Via de tuinvereniging kreeg ik de catalogus van GarantZaden opgestuurd.Als we daar ook via de vereniging bestellen krijgen we 20% korting en dat is mooi meegenomen.Heb hem al van voor tot achter en weer terug doorgebladerd en veel gezien wat ik er toch bij wil hebben. ~I believe in God, only I spell it Nature~
Geplaatst: 28 november 201213 j Auteur GarantZaden. Goed die ga ik ook bestellen... In een groen, groen, knollen, knollenland...
Geplaatst: 28 november 201213 j Ik was ook erg tevreden over Helza zaden, goede keus , duidelijke omschrijvingen, snel geleverd
Geplaatst: 11 december 201213 j Ik heb via de vereniging ook de Garant zadengids ontvangen. Leuk hoor, binnenkort de bestellijst invullen. Jammer alleen dat ze geen Filderkraut in het assortiment hebben, nou ja dat regel ik wel op een andere manier.
Geplaatst: 12 december 201213 j de bolster, garant, en sluis zaden, welkoop/boerenbond (kan je halen bij de balie)ik heb ook altijd liever een catalogus in handen
Geplaatst: 18 december 201213 j Ik heb m'n Garant bestellijst ingevuld en ingeleverd bij de volkstuinvereniging. Ik wilde alleen Santé pootaardappeltjes hebben maar die hebben ze niet bij Garant. Buren op de tuin hebben elk jaar Santé en halen er een karrevracht af, kennelijk is onze grond daar erg geschikt voor. Maar nu heb ik ze via Welkoop besteld, dat gaat ook. Ik kreeg van Welkoop gelijk ook een zaden bestellijst mee maar allemensen wat zijn die duur. Welkoop is minstens 50% duurder dan Garant, niet doen dus. Hun zadenlijst ligt al in de papiercontainer
Geplaatst: 18 januari 201313 j vanavond toch maar aardappels besteld bij van der wal.wilde ze eerst bij welkoop halen,maar had van de week gebeld en misschien kwamen ze pas in maart,bij van der wal eind januari kunnen ze gelijk gaan uitlopen.en verder toch weer paprika ,spinazie,tuinbonen omdat deze bevroren zijn.
Geplaatst: 19 januari 201313 j Bestel bij garant zaden op de tuin daar krijg ik 25% korting en alle andere zaden die ik wil online.Dit jaar heel veel besteld gezien ik de tuin in belgie ook van plantjes ga voor zien dus erg veel inzaaien dit jaar .
Geplaatst: 19 januari 201313 j Via de moestuinvereniging waar mijn vader lid was tot vorig jaar, bestelde ik ook altijd bij Garant. Prima zaadgoed! Door omstandigheden is mijn vader moeten stoppen met het tuinieren. Dat betekent dat ik me NU bij het lezen van dit topic pas realiseer dat ik dit jaar zelf achter mijn zaadgoed aan moet... Ik hoop dat ik nog niet te laat ben. Kan je ook zonder lidmaatschap van een tuindersvereniging bij Garant terecht?
Geplaatst: 19 januari 201313 j Ja hoor even google kan je het zo bestellen. Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 19 januari 201313 j Even mijn paperasen gekeken. www.garantzaden.nl garant zaden Postbus 8 8560 AA Balk.succes,groet Thea Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 22 januari 201313 j Ik bestel altijd vanuit de catalogus van Oranjeband zaden. Prima keuze uit veel verschillende zaden, ook biologisch. Don't dream your life. Live your dreams..
Geplaatst: 2 augustus 201312 j Ik heb via de vereniging ook de Garant zadengids ontvangen. Leuk hoor, binnenkort de bestellijst invullen. Jammer alleen dat ze geen Filderkraut in het assortiment hebben, nou ja dat regel ik wel op een andere manier. Ik heb met een simpel emailtje voor elkaar gekregen dat Garant sinds een paar jaar ook zaad van de Roma tomaat verkoopt.. (Ik was natuurlijk niet de enige, maar kreeg wel antwoord en hoppa, in de catalogus) Da's DE tomaat voor verwerking tot pastasaus. Zie / zag (tijd niet meer geweest) de dames in de dorpen in Italie doen. Bertolli, maar dan echt, zeg maar. De hele oogst werd gekookt, gekruid en in flessen gedaan....hadden ze voor een jaar saus in de kelder. Fantastisch....da's pas rijkdom. Kortom, Garant staat in mijn beleving open voor suggesties van klanten.Wie niet waagt die niet wint.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.