Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Zaadcatalogussen: zaden bestellen

Featured Replies

Geplaatst:

Hallo all,

ik ben bezig zaad catalogussen te laten opsturen, ik heb nu deze: vd Wal en Bakker.

Ik vind het fijn om te bladeren, dus online bestellen gaat m niet worden.

Waar halen jullie je catalogus vandaan?

hoor het graag

gr Anton

In een groen, groen, knollen, knollenland...

Geplaatst:

Via de tuinvereniging kreeg ik de catalogus van GarantZaden opgestuurd.

Als we daar ook via de vereniging bestellen krijgen we 20% korting en dat is mooi meegenomen.

Heb hem al van voor tot achter en weer terug doorgebladerd en veel gezien wat ik er toch bij wil hebben.

~I believe in God, only I spell it Nature~

Geplaatst:
  • Auteur

GarantZaden. Goed die ga ik ook bestellen...

In een groen, groen, knollen, knollenland...

Geplaatst:

~I believe in God, only I spell it Nature~

Geplaatst:

Ik heb de catalogus van het Vlaamse Zaadhuis.

Geplaatst:

Ik was ook erg tevreden over Helza zaden, goede keus , duidelijke omschrijvingen, snel geleverd

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb via de vereniging ook de Garant zadengids ontvangen. Leuk hoor, binnenkort de bestellijst invullen. Jammer alleen dat ze geen Filderkraut in het assortiment hebben, nou ja dat regel ik wel op een andere manier.

Geplaatst:

Hier ook vlaams zaadhuis.

Geplaatst:

de bolster, garant, en sluis zaden, welkoop/boerenbond (kan je halen bij de balie)

ik heb ook altijd liever een catalogus in handen

Geplaatst:

Ik heb m'n Garant bestellijst ingevuld en ingeleverd bij de volkstuinvereniging. Ik wilde alleen Santé pootaardappeltjes hebben maar die hebben ze niet bij Garant. Buren op de tuin hebben elk jaar Santé en halen er een karrevracht af, kennelijk is onze grond daar erg geschikt voor. Maar nu heb ik ze via Welkoop besteld, dat gaat ook. Ik kreeg van Welkoop gelijk ook een zaden bestellijst mee maar allemensen wat zijn die duur. Welkoop is minstens 50% duurder dan Garant, niet doen dus. Hun zadenlijst ligt al in de papiercontainer

• 1 maand later ...
Geplaatst:

vanavond toch maar aardappels besteld bij van der wal.wilde ze eerst bij welkoop halen,maar had van de week gebeld en misschien kwamen ze pas in maart,bij van der wal eind januari kunnen ze gelijk gaan uitlopen.en verder toch weer paprika ,spinazie,tuinbonen omdat deze bevroren zijn.

Geplaatst:

Bestel bij garant zaden op de tuin daar krijg ik 25% korting en alle andere zaden die ik wil online.Dit jaar heel veel besteld gezien ik de tuin in belgie ook van plantjes ga voor zien dus erg veel inzaaien dit jaar .

Geplaatst:

Via de moestuinvereniging waar mijn vader lid was tot vorig jaar, bestelde ik ook altijd bij Garant. Prima zaadgoed! Door omstandigheden is mijn vader moeten stoppen met het tuinieren. Dat betekent dat ik me NU bij het lezen van dit topic pas realiseer dat ik dit jaar zelf achter mijn zaadgoed aan moet... Ik hoop dat ik nog niet te laat ben. Kan je ook zonder lidmaatschap van een tuindersvereniging bij Garant terecht?

Geplaatst:

Ja hoor even google kan je het zo bestellen.

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Bedankt Thea... daar ga ik dan dit weekend me nog mee bezig houden.

Geplaatst:

Even mijn paperasen gekeken. www.garantzaden.nl

garant zaden Postbus 8 8560 AA Balk.

succes,groet Thea

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Ik bestel altijd vanuit de catalogus van Oranjeband zaden.

Prima keuze uit veel verschillende zaden, ook biologisch.

Don't dream your life. Live your dreams..

• 6 maanden later ...
Geplaatst:
Ik heb via de vereniging ook de Garant zadengids ontvangen. Leuk hoor, binnenkort de bestellijst invullen. Jammer alleen dat ze geen Filderkraut in het assortiment hebben, nou ja dat regel ik wel op een andere manier.

Ik heb met een simpel emailtje voor elkaar gekregen dat Garant sinds een paar jaar ook zaad van de Roma tomaat verkoopt.. (Ik was natuurlijk niet de enige, maar kreeg wel antwoord en hoppa, in de catalogus)

Da's DE tomaat voor verwerking tot pastasaus. Zie / zag (tijd niet meer geweest) de dames in de dorpen in Italie doen. Bertolli, maar dan echt, zeg maar. De hele oogst werd gekookt, gekruid en in flessen gedaan....hadden ze voor een jaar saus in de kelder. Fantastisch....da's pas rijkdom.

Kortom, Garant staat in mijn beleving open voor suggesties van klanten.

Wie niet waagt die niet wint.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.