Jorieke123 Geplaatst: 18 maart 2013 Auteur Geplaatst: 18 maart 2013 Balen Geedee! En Mar! Jammer! Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
greetje11 Geplaatst: 18 maart 2013 Geplaatst: 18 maart 2013 Hoi hoi, Ook ik ben er dit keer niet bij.Ik hoop zo voor jullie dat het mooi weer wordt zondag Iedereen heel veel plezier.
Jorieke123 Geplaatst: 18 maart 2013 Auteur Geplaatst: 18 maart 2013 Jammer Greetje! Stuur al dat mooie weer maar onze kant op als het bij jou aan komt waaien Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Sandra Geplaatst: 18 maart 2013 Geplaatst: 18 maart 2013 Nou mijn ruil gebeuren kan ook niet doorgaan, ik kom amper aan een priveleven toe deze week dus Jorieke wat betreft de muntsoorten, volgend jaar maar weer...... Is het elk jaar op deze datum trouwens? Dan ga ik het in mijn agenda zetten voor volgend jaar... groetjes Sandra
Jorieke123 Geplaatst: 18 maart 2013 Auteur Geplaatst: 18 maart 2013 Jammer Sandra! Jee, wat een afmeldingen in 1 keer We stemmen elk jaar weer voor de datum, volgend jaar doen we het wel wat later in de lente. Ok, het adres van de moestuindag is dus: Oosterwijkweg 5, Zelhem. Mocht iemand mijn telefoonnummer willen, dan lees ik dat wel via PM. Hier 2 kaartjes ter verduidelijking: Binnen de rode lijnen, bij de 'A' wonen wij Negeer de paarse pijl maar, dat was van toepassing voor de vorige keer. Voor ons huis loopt een verharde weg. Naar die verharde weg, loopt een zandpad. Dat is de gele lijn. Dat zandpad is op zich goed te doen met de auto. Ligt een beetje aan het weer.Je kunt ook iets omrijden, dan kan je gewoon via verharde wegen. Maar die weg (de groene, Gielinkweg) staat vaak niet in de tomtom of andere navigatie. Dus hij stelt die route niet eens voor. Kom je helemaal van de andere kant, dan kom je sowieso over verharde wegen, en dan kruist de Hogeveldweg met onze straat. Bel maar als je verdwaald Laden en lossen kan voor bij de deur, parkeren moet (ivm drukte) in ons weiland. Niet net zoals de vorige keer helemaal achterom, maar gewoon langs ons huis over ons erf. Wijst zich vanzelf! Negeer de paarse pijl maar, dat was van toepassing voor de vorige keer. Duidelijk? Nog vragen? Hierbij nog een keer de lijst: Hoort jouw naam er wel/niet tussen? Laat het dan even weten! - Jorieke en Joep- Appelvrouw & Lie- Eva + zus- Angela- Marieke- Lisa met zus en moeder?- Jootje- Jorg- Weknow- Dennis29 + moeder- Nepomuk1983 + vriendin- eelzuhtjuh + vader- ClaudiaRebecca en Man- Conny- Erny- Gemma- Kruidje- Frank vwl- Thessa- Eva1986 en vriend- NynkeF- Chana- RvO- Helly en aanhang - Helen- Bit- Jos- henkg- HuubvG- Piroska en man- RobO en vrouw- Dick- Sovreze en vriend- Aardpeer Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Eva Geplaatst: 19 maart 2013 Geplaatst: 19 maart 2013 m'n zus Ina komt niet. ze heeft haar dochter en schoonzoon uit Amerika te logeren...ik zal 's kijken of ik een van m'n andere zussen kan regelen...
Jorieke123 Geplaatst: 19 maart 2013 Auteur Geplaatst: 19 maart 2013 Het wordt ineens 10 graden kouder op zondag! 10 graden kouder dan wat er gisteren in de tabel stond!! Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 19 maart 2013 Geplaatst: 19 maart 2013 Gaf jouw tabel 16 graden aan? Want in die van mij stond gisteren 6 graden( bewolkt maar droog) en vandaag ook)...http://www.accuweather.com/en/nl/zelhem/248002/daily-weather-forecast/248002?day=6 We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
thea Geplaatst: 19 maart 2013 Geplaatst: 19 maart 2013 Lange /pyama broek onder de broek aan ,blijf je wel warm.En jullie hebben zo veel te babbellen dat jullie daar al warm van worden http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
weknow Geplaatst: 19 maart 2013 Geplaatst: 19 maart 2013 De geplande demonstratie "Hoe dief ik tomaten buiten?" zal wel niet doorgaan.... In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Jorieke123 Geplaatst: 19 maart 2013 Auteur Geplaatst: 19 maart 2013 Mijn tabel (of die van het KNMI ) gaf 12 graden aan voor zondag. Staat nu op 1 a 2 graden overdag. http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/ We zorgen gewoon dat iedereen op de deel past, daar staat een grote houtkachel. Dan maar lekker binnen zitten! Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 19 maart 2013 Geplaatst: 19 maart 2013 Gezellig Dan ziet het er straks zo uit op je deel: We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 19 maart 2013 Auteur Geplaatst: 19 maart 2013 Neemt er ook iemand naamkaartjes mee? Of moet ik gewoon een vel witte stickers klaarleggen met een zwarte stift? Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
angela († maart 2025) Geplaatst: 19 maart 2013 Geplaatst: 19 maart 2013 Ik heb er klaarliggen.+ een vel stickers met stift. Heb jij genoeg stoelen voor iedereen?
HuubvG Geplaatst: 19 maart 2013 Geplaatst: 19 maart 2013 Ik zie het al: iedereen eigen opklapstoel en uitklapetiket meenemen!
Jorieke123 Geplaatst: 19 maart 2013 Auteur Geplaatst: 19 maart 2013 Nee, geen stoelen Maar wel genoeg zitplaatsen! Moet alleen nog gebouwd worden haha. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
angela († maart 2025) Geplaatst: 19 maart 2013 Geplaatst: 19 maart 2013 ok dan hoef ik geen oproep voor klap stoelen te plaatsen!
Erny Geplaatst: 19 maart 2013 Geplaatst: 19 maart 2013 Ach... een beetje kou deert ons moestuindersvolk toch niet? Enne... ook nog kans op sneeuw...!! Ga morgen en overmorgen al trainen op de moestuin... zou ook zo'n 2 graden worden.... Dikke kleren aan... Heeeeerlijk... NOT !! @Jet: dat ziet er wel erg gezellig uit... Waarschijnlijk trek ik wel zoveel laagjes kleren aan dat ik wel buiten moét blijven... veel te warm bij het vuur anders... Het zal in ieder geval een memorabele Moestuinforumdag worden...
Aardpeer Geplaatst: 19 maart 2013 Geplaatst: 19 maart 2013 Pas hier op het forum beland en ik "val met mijn neus in de boter" Een moestuinforumdag op fietsafstand!Ik meld me hierbij ook graag aan.Ga snel alle topics doornemen wat er nodig is , geruild kan worden etc. Leuk , tot zondag.Geen stoelen nodig las ik al. Wel twee biertafels? (lange smalle klaptafels)
Jorieke123 Geplaatst: 19 maart 2013 Auteur Geplaatst: 19 maart 2013 Leuk aardpeer! We zien je dan Tafels zijn niet nodig, dank je wel! We maken ze van schraagjes en deuren. Het leek Erny en mij een geinig idee om iedereen een schepje zand mee te laten nemen. Uit de tuin zeg maar. Dat doen we dan in laagjes in een fles, leuk om een foto van te maken ofzo. Met een stift schrijven we dan op de fles van wie welk laagje is? Tis maar een (geitenwollensokken-)idee Ok, het adres van de moestuindag is dus: Oosterwijkweg 5, Zelhem. Mocht iemand mijn telefoonnummer willen, dan lees ik dat wel via PM. Hier 2 kaartjes ter verduidelijking: Binnen de rode lijnen, bij de 'A' wonen wij Negeer de paarse pijl maar, dat was van toepassing voor de vorige keer. Voor ons huis loopt een verharde weg. Naar die verharde weg, loopt een zandpad. Dat is de gele lijn. Dat zandpad is op zich goed te doen met de auto. Ligt een beetje aan het weer.Je kunt ook iets omrijden, dan kan je gewoon via verharde wegen. Maar die weg (de groene, Gielinkweg) staat vaak niet in de tomtom of andere navigatie. Dus hij stelt die route niet eens voor. Kom je helemaal van de andere kant, dan kom je sowieso over verharde wegen, en dan kruist de Hogeveldweg met onze straat. Bel maar als je verdwaald Laden en lossen kan voor bij de deur, parkeren moet (ivm drukte) in ons weiland. Niet net zoals de vorige keer helemaal achterom, maar gewoon langs ons huis over ons erf. Wijst zich vanzelf! Negeer de paarse pijl maar, dat was van toepassing voor de vorige keer. Duidelijk? Nog vragen? Hierbij nog een keer de lijst: Hoort jouw naam er wel/niet tussen? Laat het dan even weten! - Jorieke en Joep- Appelvrouw & Lie- Eva + zus- Angela- Marieke- Lisa met zus en moeder?- Jootje- Jorg- Weknow- Dennis29 + moeder- Nepomuk1983 + vriendin- eelzuhtjuh + vader- ClaudiaRebecca en Man- Conny- Erny- Gemma- Kruidje- Frank vwl- Thessa- Eva1986 en vriend- NynkeF- Chana- RvO- Helly en aanhang - Helen- Bit- Jos- henkg- HuubvG- Piroska en man- RobO en vrouw- Dick- Sovreze en vriend- Aardpeer Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Piroska Geplaatst: 19 maart 2013 Geplaatst: 19 maart 2013 ik heb geen zand of aarde om mee te nemen, nikkes noppes, alleen een balkonnetje met katten en hondenhaar en rubber tegels http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
weknow Geplaatst: 19 maart 2013 Geplaatst: 19 maart 2013 Idee..Piroska: neem schepje kattebakkorrels mee Ik heb niets beters dan koude vette Zeeuwse klei, hier. Ben al blij dat er geen ijslaag meer op staat! In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Erny Geplaatst: 19 maart 2013 Geplaatst: 19 maart 2013 Dat is dan precies wat ik wil zien... die vette natte klei van jou... Zeer benieuwd hoe nou die grond eruitziet waar jullie de groentes in verbouwen... Zal zelf morgen ook wat uithakken... Kan het nog ontdooien...
appelvrouw Geplaatst: 19 maart 2013 Geplaatst: 19 maart 2013 Leuk idee! Ik doe mijn geitensokken aan en ga scheppen ( morgenochtend dan hè...) We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Conny Geplaatst: 19 maart 2013 Geplaatst: 19 maart 2013 (aangepast) Dat is inderdaad een heel leuk idee.Ik neem ook een schepje aarde mee van de Volkstuin.Ik moet alleen nog even verzinnen hoe ik het mee zal nemen.Ik ga hier eens even neuzen.Ik hoop niet dat er wurmen in zitten dan. Edit:Ik heb al wat gevonden, het word een boterkuipje met aarde. 19 maart 2013 aangepast door Gast Leef je leven dag voor dag. https://www.facebook.com/conny.coomans
Aanbevolen berichten