Boerinneke Posted December 20, 2012 Share Posted December 20, 2012 Hoi, ik ben Boerinneke. Ik lees hier al een tijdje mee en heb al heel veel tips kunnen gebruiken, en ik hoop dat ik met mijn ervaringen ook weer mensen wijzer kan maken. Ik huur een tuin van ongeveer 125m2 bij een volkstuinencomplex, en dat doe ik nu 2 jaar. Komend jaar ga ik dus mijn derde seizoen in. Ik heb besloten het helemaal anders te gaan doen want het onkruid stond geregeld tot onder mijn oksels. Dit jaar dus een nieuw Project: worteldoek. Wordt vervolgd.... Hier wat foto's van afgelopen jaar: Mijn lappie Het was de bedoeling dat ik heel veel worteltjes zou hebben maar helaas, de vliegjes waren me voor. Dus nee, uien en afrikaantjes hebben niet geholpen. Mijn Project van afgelopen jaar: meloen Golden Midget. Voor herhaling vatbaar, die dwergen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamilla Posted December 20, 2012 Share Posted December 20, 2012 Hej Boerinneke! Hartelijk welkom hier. Een mooi lapje grond heb jij ter beschikking. Ik ben erg benieuwd naar jouw ervaringen met worteldoek, want bij mij groeit het onkruid wel eens boven mijn hoofd (letterlijk en figuurlijk). Veel plezier hier. Groetjes,Kamilla Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ed54 Posted December 20, 2012 Share Posted December 20, 2012 Van harte welkom Boerinneke,Al zijn je worteltjes niet gelukt, je hebt toch mooie groenten kunnen oogsten. Heb dit jaar ook buiten een experiment gedaan met 1 meloensoort (Minnesota Midget) en die heeft het al bij al ook heel goed gedaan. De mijne waren aan de buitenkant wel grijsgroen van kleur.Heb in mijn tuintje ook al enkele jaren geen worteltjes gezaaid maar ga het volgend jaar toch eens terug proberen. Heb wat zaden gekocht van verschillend gekleurde tomaten (paarsrood, wit, geel) en ben benieuwd hoe die het doen. Groetjes en alvast veel succes volgend jaar,Eddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...