Nepomuk1983 Geplaatst: 2 januari 2013 Geplaatst: 2 januari 2013 De meeste zaden voor het komende seizoen heb ik wel binnen. Nu wil ik graag ook wat pootaardappelen en plantuien bestellen, maar op veel websites moet je meteen 5 kg afnemen (wat veel te veel is voor mijn tuintje) of veel verzendkosten betalen. Wie weet er een leuk adres voor mij? Quote
Jorg Geplaatst: 2 januari 2013 Geplaatst: 2 januari 2013 (aangepast) Kijk eens op de markt. Daar staan regelmatig kramen, in ieder geval bij ons, waar ze zaden en plantjes verkopen. Daar kun je ook pootgoed en plantuitjes kopen, gewoon los en in kleine hoeveelheden. Soms hebben ze in het tuincentrum ook pootgoed. Online zit je inderdaad met de verzendkosten. 2 januari 2013 aangepast door Gast Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 2 januari 2013 Geplaatst: 2 januari 2013 Hier verkopen ze het bij de Boerenbond en bij tuincentra ook zit hier een winkel die diervoeding verkoopt en zij hebben ook een hoek voor zaai spullen. Quote
Nepomuk1983 Geplaatst: 2 januari 2013 Auteur Geplaatst: 2 januari 2013 Bedankt voor de tips, ik zal eens op de markt en in het tuincentrum kijken. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 2 januari 2013 Geplaatst: 2 januari 2013 Je zult denk ik nog wel wat geduld moeten hebben ik verwacht ze pas volgende maand in de winkel. Quote
Erny Geplaatst: 2 januari 2013 Geplaatst: 2 januari 2013 Van Der Wal, Hoogeveen, heeft mooie selectie pootgoed (ook plantuien), ook in kleinere hoeveelheden te bestellen.En de verzendkosten vallen ook wel mee: bijvoorbeeld: "Voor leveringen zonder zaadgoed, dus alleen pootaardappelen, bloembollen, meststoffen, gewasbeschermingsmiddelen en tuinartikelen franco thuis vanaf € 35,00 Onder dit bedrag rekenen wij € 3,50 aan verzendkosten. " Quote
jeanne-heijmans Geplaatst: 2 januari 2013 Geplaatst: 2 januari 2013 Vorig jaar heb ik ze bij van der wal besteld,goed bevallen trouwens. Maar was toch teveel voor mij,toen veel opgestuurd,later zag ik welkoop dat ze ook losse poot aardappelen hebben dus dat ga ik deze keer doen. maar is pas eind februari of begin maart. wel ga ik meer zetten,omdat ze gewoon heel lekker zijn van eigen teelt. Quote
thea Geplaatst: 3 januari 2013 Geplaatst: 3 januari 2013 heb mijn eigen aardapels bewaard en bij van der wal besteld je kan ook kleine hoeveelheid bestellen.zeer goed en betrouw baar.en als je met de auto 20 km moet rijden kost het ook al 5 eurootje's Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Nepomuk1983 Geplaatst: 3 januari 2013 Auteur Geplaatst: 3 januari 2013 Bedankt voor de tips, ik zal mij er dit weekend eens in verdiepen Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.