Gast joladio Geplaatst: 25 februari 2013 Geplaatst: 25 februari 2013 Gezaaid, de erwten, sperziebonen en haricot vert boontjes.
Nynkef Geplaatst: 25 februari 2013 Geplaatst: 25 februari 2013 Gisteren basilicum gezaaid in een potje op de vensterbank en wat zaailingen van sla heel voorzichtig overgezet in perspotjes, die staan nu in de badkamer waar het een graad of 14-15 is schat ik, ze doen het prima
HuubvG Geplaatst: 25 februari 2013 Geplaatst: 25 februari 2013 Uitgeplant: Een stuk of wat tuinbonen die ik binnen voorgetrokken had.Salieplantje dat ik zaterdag gekocht had. Waar een eveneens zaterdag gekocht lavendelplantje moest komen, was de grond nog bevroren. Op de plek waar nu het kasje gekomen is (bijna gereed!) stond nog rucola en veldsla, die staan nu dus ín de kas, deze gewassen wil ik zo veel mogelijk sparen.
Gast joladio Geplaatst: 26 februari 2013 Geplaatst: 26 februari 2013 gezaaid een aantal kruiden: basilicum,bieslook,peterselie,venkel,salie,cirtroenmelisse enkoriander.
Bubbels Geplaatst: 26 februari 2013 Geplaatst: 26 februari 2013 Heel wat verschillende bloemen, zoals Lathyrus, Rudbeckia, Baptisia Australis Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
RobO Geplaatst: 27 februari 2013 Geplaatst: 27 februari 2013 blauwschokkers, witkiem, spitskool, sproetjes sla, pluksla
Red Geplaatst: 27 februari 2013 Geplaatst: 27 februari 2013 Ik ga zo andijvie,chineese kool,en diverse kruiden zaaien en kwa bloemen wil ik met de goudsbloemen gaan starten want me afrikaantjes(oud zaad) wil nog niet boven komen en wil toch wel watvoor me aaltjes hebben De doperwten die ik gezaaid heb heb ik net overgepot zien er mooi en sterk uit yess zover is het me al gelukt Maar denk dat ik er veel te veel heb gezaaid maar maak ik iemand wel blij mee. De herinneringen die je later wil hebben,moet je nu maken
-sanne Geplaatst: 27 februari 2013 Geplaatst: 27 februari 2013 Net gezaaid: NaaldbonenKousebandGele tomaatTrostomaatVlees tomaatCherry tomaatPaprikaBloemkoolSpruitenRode koolBroccoliCourgette groenCourgette geel
jeanne-heijmans Geplaatst: 27 februari 2013 Geplaatst: 27 februari 2013 Vandaag,bijna maart,de eerste meloenzaad in de pot gedaan, op het zuiden gezet, veel licht,en straks de zon.Mocht het niet lukken,dan maar een andere poging.
kleineke Geplaatst: 28 februari 2013 Geplaatst: 28 februari 2013 gisteren gezaaid/geplant:tomaten: crime de noir, coeur de boeuf en yellow plumbasilicumvroege bloemkolensla appiaijsbergslaplukslastengelajuinsluimerwten Staan lekker in de veranda Oh en wat tuinkers waar de kids alle 5 min bij gaan kijken of ze niet gegroeid zijn http://ingesmoestuin.blogspot.be/
eelzuhtjuh Geplaatst: 28 februari 2013 Geplaatst: 28 februari 2013 Ik heb afgelopen week heel wat gezaaid:- allerlei soorten sla- tuinbonen- doperwten- kapucijners- watermeloen- tomaten- nog een paar pepers die ik niet aan het kiemen krijg- aantal soorten bloemen- komijn - anijs- 3 soorten bieten en weet ik wat nog meerAlles binnen in trays, de doperwten en tuinbonen daar staat ook een gedeelte van buiten op mijn balkon in trays (3 hoog en vrij beschut door zeil dat om mn balkon hek zit) https://eelzuhtjuh.blogspot.com/
familymen Geplaatst: 28 februari 2013 Geplaatst: 28 februari 2013 Vandaag gezaaid:- Prei- Aardbei- Zomertijm- Kruizemunt- Sla- Peterselie- Radijsjes- Ajuin Staat allemaal lekker nog binnen....
ilse Geplaatst: 28 februari 2013 Geplaatst: 28 februari 2013 boterboontjes http://meestuintje.blogspot.nl/
Bit Geplaatst: 28 februari 2013 Geplaatst: 28 februari 2013 rooie pootuitjes zijn erin gegaan vandaag. ( Red Baron ) vanmiddag eindelijk de zon. Het werd gelijk 7 a 8 graden, en in de kas 20. Windstil. Het was heerlijk. en veel kunnen doen.
Red Geplaatst: 28 februari 2013 Geplaatst: 28 februari 2013 Een nieuw probeersel en of het wat word weet ik niet.Er liggen nu aduki bonen te wellen en gaan morgen de grond(binnen).Ik heb al gegoogled maar niks van de plant gevonden wel dat je het kan kiemen en dat ga ik juist niet doen dus ben beniuwd wat dit gaat worden De herinneringen die je later wil hebben,moet je nu maken
HuubvG Geplaatst: 28 februari 2013 Geplaatst: 28 februari 2013 Als het familie van de sperzieboon en aanverwanten is, is het wellicht nogal vroeg? Gezien de datum van uitplanten buiten > 15 mei?
sjuutje Geplaatst: 28 februari 2013 Geplaatst: 28 februari 2013 Ik zie dat jullie allemaal al zoveel gezaaid hebben als ik de verpakkingen van mijn zakjes zaaigoed mag geloven dan is er nog niet echt veel wat ik nu al kan zaaien, zelfs niet onder glas.... pas rond eind maart mag ik echt losbarsten van de zaai-zakjes..... Hebben jullie dan van een ander merk of zijn jullie gewoon eigenwijs/ongeduldig
jeanne-heijmans Geplaatst: 28 februari 2013 Geplaatst: 28 februari 2013 Ik heb een moestuin boek,en daar staat in op het zakje staan de algemene richtlijnen dus een paar weken vroeger of later,kan geen kwaad.
Red Geplaatst: 28 februari 2013 Geplaatst: 28 februari 2013 @sjuutje,Ik ga me gevoel achterna en wat ik hier voorbij ziet komen dat ik denk oja ken ik ook wel is gaan doen.Dus eigenlijk ook gokken en een beetje richtlijnen van de zakjes.Met de gok dat als het lang koud blijf ik ze extra moet verpotten.Maar heb de ruimte De herinneringen die je later wil hebben,moet je nu maken
Eva Geplaatst: 1 maart 2013 Geplaatst: 1 maart 2013 Ik zie dat jullie allemaal al zoveel gezaaid hebben als ik de verpakkingen van mijn zakjes zaaigoed mag geloven dan is er nog niet echt veel wat ik nu al kan zaaien, zelfs niet onder glas.... pas rond eind maart mag ik echt losbarsten van de zaai-zakjes..... Hebben jullie dan van een ander merk of zijn jullie gewoon eigenwijs/ongeduldig ik hou me(ondanks mijn ongeduld) gewoon aan de verpakking.het heeft gewoon de meeste kans van slagen!vooral als je in het koude noorden woont
fietstuinkabouter Geplaatst: 1 maart 2013 Geplaatst: 1 maart 2013 Nou ja gister gezaaid:tomaten (cherry en moneymaker)Courgett plantenPompoenplanten * het weekend* - diverse kruiden Elke morgen weer een verwondering in de tuin.
hazeltje Geplaatst: 1 maart 2013 Geplaatst: 1 maart 2013 Hee, dat heb ik ook een paar dagen geleden gedaan, en ze gaan als een trein! Het zijn nu al plantjes van een halve cm hoog. A weed is a plant that has mastered every survival skill, except for learning how to grow in rows. - Doug Larson
Aanbevolen berichten