Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@ Erny,

Had inderdaad vergeten te reageren maar je wel op het lijstje gezet dus komt goed

@ Angela

Ik moet morgen even kijken of ik nog een zaailing heb staan, maar volgens mij wel. Ik kan nu niet meer kijken want de kleine man ligt op bed. Morgen ga ik toch nog wat pepers nazaaien dus als ik geen zaailing meer heb staan zaai ik er nog wel een bij. Die Cayenne is een makkelijke kiemer dus geen probleem.

• 2 weeks later...
Geplaatst:

dat is toch niet de enige die je hebt??

dan wil ik hem niet hoor, ik gun jou natuurlijk je eigen haba!

Geplaatst:

Ik heb nog het een en ander over voor wie daar interesse in heeft:

Voor wie zich afvraagt waarom zoveel, ik had met mijn klas gezaaid, wilde bij de kids eerst niet zo lekker kiemen dus ik opnieuw gezaaid met verwarmingsmat en toen kwam alles op hahahahha

- Tomaat minibel (15x)

- Tomaat Tumbling Tom Red (4x)

- Rode punt paprika (3 zaailingen per P9 potje) (zeker wel 20 potjes)

- Oranje snack paprika (3 zaailingen per P9 potje) (zeker wel 15 potjes)

- Dahlia plantjes (hele tray gekregen van mijn buurman) van de veiling op het kaartje staat: d'ta sur leanne

Geplaatst:

O, super! Ik wil graag 2 x 2 potjes rode en oranje paprika. Wat kan ik je teruggeven? Mijn zadenlijst ken je al. Ik kan nog extra koolkragen knippen?Of een mooie beugelpot van een liter?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

@ Eelzuhtjuh

Als je zelf genoeg hebt, wil ik graag wat zomer prei plantjes (= Starozagorski kamus) ...ben zelf wat laat met zaaien: dat wordt herfst.

Kijk ook even op mijn lijstje. Kan later nog wat tomaten ruilen. Verwacht in ieder geval ACE VF en enkele paar varenbladtomaten over te hebben...waarschijnlijk nog andere ook. Lijstje van tomaten en paprika die ik over heb, volgt nog.

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Geplaatst:

Hoi Weknow

Mijn preitjes zijn momenteel van het formaat grasspriet haha, maar ik zal proberen iets te scheuren voor je, moet je ze zelf netjes verder verzorgen

@angela

ik zet die voor het eerst dit jaar, had zaden gekocht bij Vreeken voor 5 euro een zakje en vervolgens springt de kat de zaaibak uit de vensterbank hahhaa.

Een paar zaailingen hebben het overleefd en er komen nog steeds wat nakiemers dus ik ben benieuwd hoe groot die gaan worden

Geplaatst:

Hallo Angela,

Mag ik van jou:

- Tomaat minibel 1x

- Tomaat Tumbling Tom Red 1x

- Oranje snack paprika 1x

- Dahlia plantjes 1x

Het lijkt wel kwartetten...

Geplaatst:

Ik zie dat je de cayenne long purple nog hebt, ik zit er al de hele week over te twijfelen. Ik heb al veel pepers, maar omdat mijn sambal zo`n enorme aftrek had ( als ik mensen tegenwoordig een pot jam of pickels aanbied vragen ze: eh..heb je misschien nog wat van die cocossambal? ) Ik wil hem toch wel graag..gaat dat lukken? Enne misschien ook die numex Big Jim?? Wil je dan nog wat van mij? Liever geen planten uit de grond, ( de grond is hier keihard nog, vannacht vroor het - 11, en ik ga hier al bijna weg ) maar bv bonenzaad of wat koolkragen

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Ik zou wel graag enkele aarbeienplantjes willen als dat kan.

Ik heb misschien iets leuks terug voor in potten: mandarijn-tomaat (bd) Dit is een oranje cherrytomaat van de Bolster. Ik heb hem net vandaag gezaaid dus het zou gaan om ieniemienie zaailingen, of anders heb ik ook nog zaad.

Je kan ook op mijn ruillijst kijken (daar staat deze tomaat overigens niet op)

Geplaatst:

@Jet,

Een cayenne long purple & een Big Jim gaat nog wel lukken, ik hoef er niets voor terug hoor. Ik zet geen kool dus aan koolkragen heb ik niet zoveel

Tenzij je nog aardbeien stekkies hebt dan hou ik me nog wel aanbevolen (niet zijnde framboosaardbei) Ik weet verder niet meer wat ik nog moet wensen hahaha

@Piroska

Ik zal voor je kijken wat ik nog heb staan aan framboosaardbeien. Die hebben best een tik gehad deze week met de vorst en alles. Zullen best wel weer uitlopen maar geef liever niets weg wat er niet uit ziet hihi

• Nieuwe aanmaken...