Nepomuk1983 Posted January 20, 2013 Share Posted January 20, 2013 (edited) Hierbij mijn bescheiden lijstje, mogelijk komt er later nog iets bij. Zaden Chioggia bietenzaad (appelvrouw)Stokslabonen Blauwschedige Spek zonder draadStokslabonen Westlandse Dubbele zonder draadRijsdoperwten RondoTevens heb ik vorig jaar zaden van een Watermeloen Red star F1 gekocht, ik heb er nog 5 over voor de liefhebber. Ik hed er geen plaats voor en ze groeien graag in een kas of tunnel. Zaailingen: Palmkool Nero di Toscana(Appelvrouw)Snijselderij (Eva)Tomaten Black russian (Eelzuhltje)Tomaten Brandywine(Appelvrouw) Stekjes:Herfstframboos, geen idee welk ras, wel erg lekker(Eelzuhltje)Rabarber Red Champagne (appelvrouw) Wat ik zoek: Mijn kruidentuin is nog in wording en kan wel wat invulling gebruiken. Ik zoek nog:- diverse basillicum soorten, Basillicum Emily is erg welkom- diverse soorten tijm (Jorieke)- Rozemarijn- diverse munt soorten (Jorieke, Appelvrouw)- andere leuke/lekkere/handige kruiden Aubergine zaailingen Pompoenzaden - graag kleine rassen (Appelvrouw) Broed eieren van Wyandotte Kriel en Cochin kriel Edited March 17, 2013 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted January 20, 2013 Share Posted January 20, 2013 Ik zou me graag inschrijven voor een palmkooltje of twee. Ik kijk even voor je wat ik aan pompoenzaden heb.. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nepomuk1983 Posted January 20, 2013 Author Share Posted January 20, 2013 Ik noteer ze voor je Jet Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted January 20, 2013 Share Posted January 20, 2013 Ik heb twee soorten pompoenzaden die ik je aan kan bieden. Futsu Black (kijk hier: http://www.pompoenerie.nl/webshop/5/P60/) en de gewone oranje Uchi Kuri. de Futsu Black had ik afgelopen jaar gezaaid, maar de plant was opgevreten door de woelmuis.Verder heb ik als je wilt een polei (munt) voor je.. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nepomuk1983 Posted January 21, 2013 Author Share Posted January 21, 2013 Mag ik van beide soorten wat zaadjes? En de munt is ook erg welkom! Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted January 21, 2013 Share Posted January 21, 2013 Prima doen we! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lavendeltuin Posted February 8, 2013 Share Posted February 8, 2013 Ik zie dat je La jaune tomatenzaden hebt.Kun je me wat meer vertellen over dit ras? hoogte teeltduur opbrengst?oprechte dank Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eva Posted February 9, 2013 Share Posted February 9, 2013 Ah! m'n snijselderij is boven! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nepomuk1983 Posted February 9, 2013 Author Share Posted February 9, 2013 Ik zie dat je La jaune tomatenzaden hebt.Kun je me wat meer vertellen over dit ras? hoogte teeltduur opbrengst?oprechte dank Het is voor mij de eerste keer dat ik ze ga zaaien dus kan er vrij weinig over zeggen. Heb via via wat zaad gekregen. Weet dat het gele cherry tomaatjes zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nepomuk1983 Posted February 9, 2013 Author Share Posted February 9, 2013 Ah! m'n snijselderij is boven! Was je ze kwijt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eva Posted February 9, 2013 Share Posted February 9, 2013 oh oops... ik dacht dat jij ze ging zaaien voor me...vergipsing! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nepomuk1983 Posted February 10, 2013 Author Share Posted February 10, 2013 Haha, ja dat klopt ook Maar vroeg me af of je dat vergeten was aangezien je post van "ze zijn boven" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eva Posted February 11, 2013 Share Posted February 11, 2013 ik bedoelde dat ze boven de grond waren.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nepomuk1983 Posted February 13, 2013 Author Share Posted February 13, 2013 Ow, je hebt zelf ook een poging gewaagd wil je die van mij dan nog hebben? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eva Posted February 13, 2013 Share Posted February 13, 2013 lol...nee, ik dacht dat de snijselderij die jij voor me ging zaaien boven was! Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted February 13, 2013 Share Posted February 13, 2013 Lekkere teksten hier dames, haha, ik volg deze selderijsoap We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eva Posted February 13, 2013 Share Posted February 13, 2013 babbelonische schrijf verwarring Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nepomuk1983 Posted February 13, 2013 Author Share Posted February 13, 2013 oh, heerlijke verwarring! Ze zijn nog niet boven maar verwacht dat het niet al te lang meer gaat duren hier op warme vensterbank in de zon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eva Posted March 15, 2013 Share Posted March 15, 2013 Heeeeey, hoe is het met de snijselderij? zou ik de Stokslabonen Blauwschedige Spek zonder draad nog van je mogen hebben? Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted March 15, 2013 Share Posted March 15, 2013 Hoi Nepomuk, Ik heb belangstelling voor zaailingen van 2 tomatensoorten: Lemon tree en Randy. Er staat ook een lijstje van mij op het forum bij MTFdag. Kijk je eens of er wat te ruilen is? Aanstaande zondag zal ik er nog enkele tomaten en paprikasoorten opzetten. (Tomaat: Ace VF enenkele varenbladtomaatjes: "Silvery Fir Tree"; helaas zijn de andere soorten nog maar net boven dus niet zo geschikt om te verspenen) In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nepomuk1983 Posted March 17, 2013 Author Share Posted March 17, 2013 Heeeeey, hoe is het met de snijselderij? zou ik de Stokslabonen Blauwschedige Spek zonder draad nog van je mogen hebben? De snijselderij is boven en 1 x verpot. Ze zijn nog klein maar ze doen het goed. Ik noteer het bonenzaad voor je. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nepomuk1983 Posted March 17, 2013 Author Share Posted March 17, 2013 Hoi Nepomuk, Ik heb belangstelling voor zaailingen van 2 tomatensoorten: Lemon tree en Randy. Er staat ook een lijstje van mij op het forum bij MTFdag. Kijk je eens of er wat te ruilen is? Aanstaande zondag zal ik er nog enkele tomaten en paprikasoorten opzetten. (Tomaat: Ace VF enenkele varenbladtomaatjes: "Silvery Fir Tree"; helaas zijn de andere soorten nog maar net boven dus niet zo geschikt om te verspenen) Helaas zijn de tomaten nog niet boven. Ik heb enkele zaailingen voor Jet die hopelijk voor volgend weekend net groot genoeg zijn om te verspenen maar helaas verder geen tomaten. Was ze vergeten van mijn lijstje te halen. Heb wel wat zaadjes voor je, als je die wilt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts