Geplaatst: 23 januari 201312 j Hoi allemaal. Hier is ook het idee opgevat om een moestuin te beginnen. Lekker in de achtertuin. Nou ligt onze tuin op het oosten dus ik heb het achterste gedeelte waar het langst de zon staat geclaimed voor mijn moestuintje. Helaas voor de kids geen zwembad dit jaar.in het kleine stukje tuin bij de fontijn had ik al frambozen staan en bramen. Die blijven maar de fontijn gaat eruit. Tis meer een poel voor kikkers. En in de banden wou ik aardappels gaan planten.Zo was hetNa twee dagen zwoegenen klaarDe buren en mijn werk voorzagen me in die dakramen. Dacht dat ik daar een soort van koude kas van kon maken. Na een aantal dagen flink ingelezen te hebben hier op het forum en ik zag dat jullie al flink wat aan het voorzaaien waren heb ik ook al wat gezaaid. Hier staan twee paprikasen vier rode uitenIn het blauwe bakje basilicum en in het achterste bakje pluksla.In de ronde emmer staat snijknoflook Verder hadden we nog een aquarium over. daar in staan nu radijsjes Het is ook nog de bedoeling dat er kippies komen. Maar om het hok te bouwen moet het eerst iets warmer worden.Ik hoop dat ik hier een hoop kan bijleren. http://fluitjesnieuweleven.blogspot.nl/
Geplaatst: 23 januari 201312 j Auteur Goed bezig Theepot, welkom (uhm...de kids....vinden die dat ook? ) Ik heb ze gepaaid dat er kippies komen. Toen was het minder erg van het zwembad En ze zijn dol enthousiast over de moestuin. Denk dat ik ze ieder een eigen autoband geef, dan kunnen ze daar zelf groeten kweeken. http://fluitjesnieuweleven.blogspot.nl/
Geplaatst: 23 januari 201312 j Goed werk verzet zeg!! Mooie opzet. Met die prachtige dakraampjes (en beschutte tuin) kan je buiten ook straks al vroeg beginnen met buiten zaaien (als straks de sneeuw en vorst weer weg zijn). Juist o.a. radijs bijvoorbeeld kan je vroeg mee beginnen... leuke test, kijken wie er het hardst groeit... buíten óf het aquarium... Maak vooral, als je wilt , je "Eigen Seizoen aan" ( blog/ ) , zodat we je vorderingen kunnen gaan volgen.
Geplaatst: 24 januari 201312 j Welkom!Radijs wil alleen wel koelere temperaturen. Die in je aquarium vallen straks (nu al bijna) om Zodra het beter weer wordt, kan je die beter meteen buiten zaaien. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.