Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Image Image Image Image Image

Featured Replies

Geplaatst:

Hoi allemaal.

Hier is ook het idee opgevat om een moestuin te beginnen. Lekker in de achtertuin. Nou ligt onze tuin op het oosten dus ik heb het achterste gedeelte waar het langst de zon staat geclaimed voor mijn moestuintje. Helaas voor de kids geen zwembad dit jaar.

in het kleine stukje tuin bij de fontijn had ik al frambozen staan en bramen. Die blijven maar de fontijn gaat eruit. Tis meer een poel voor kikkers. En in de banden wou ik aardappels gaan planten.

Zo was het

IMAG0152_zpsc59eb161.jpg

Na twee dagen zwoegen

IMAG0180_zpsfd98fca2.jpg

en klaar

IMAG0375.jpg

De buren en mijn werk voorzagen me in die dakramen. Dacht dat ik daar een soort van koude kas van kon maken.

Na een aantal dagen flink ingelezen te hebben hier op het forum en ik zag dat jullie al flink wat aan het voorzaaien waren heb ik ook al wat gezaaid.

IMAG0400.jpg

Hier staan twee paprikas

en vier rode uiten

In het blauwe bakje basilicum en in het achterste bakje pluksla.

In de ronde emmer staat snijknoflook

Verder hadden we nog een aquarium over. daar in staan nu radijsjes

IMAG0398.jpg

Het is ook nog de bedoeling dat er kippies komen. Maar om het hok te bouwen moet het eerst iets warmer worden.

Ik hoop dat ik hier een hoop kan bijleren.

Geplaatst:

Goed bezig Theepot, welkom

(uhm...de kids....vinden die dat ook? )

Geplaatst:
  • Auteur
Goed bezig Theepot, welkom

(uhm...de kids....vinden die dat ook? )

Ik heb ze gepaaid dat er kippies komen. Toen was het minder erg van het zwembad En ze zijn dol enthousiast over de moestuin. Denk dat ik ze ieder een eigen autoband geef, dan kunnen ze daar zelf groeten kweeken.

Geplaatst:

ziet er leuk uit!

Geplaatst:

welkom en succes,ook de kindjes

Geplaatst:

Dat ziet er nu al leuk uit ,welkom.

Geplaatst:

Goed werk verzet zeg!! Mooie opzet. Met die prachtige dakraampjes (en beschutte tuin) kan je buiten ook straks al vroeg beginnen met buiten zaaien (als straks de sneeuw en vorst weer weg zijn). Juist o.a. radijs bijvoorbeeld kan je vroeg mee beginnen... leuke test, kijken wie er het hardst groeit... buíten óf het aquarium...

Maak vooral, als je wilt , je "Eigen Seizoen aan" ( blog/ ) , zodat we je vorderingen kunnen gaan volgen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic