fietstuinkabouter Posted January 30, 2013 Share Posted January 30, 2013 Hallo,Ook ik ben nieuw, Annemarie, 28 jaar en wonend in de provincie Utrecht. Sinds vorig jaar besmet met het tuinvirus. Een aardige oogst gehad, maar moet nog veel leren. Expirimenteren met diverse of 'vreemde' vind ik erg leuk. In huis is het een groene boel geworden, daar ben ik weg van allerlei soorten (stekjes) vetplantjes. Reden om te gaan tuinerieren is dat eigen gekweekte groente toch veel lekkerder dan uit de supermarkt. Ook geeft het mij veel plezier en ontspanning. Ook bloemen en andere sierplanten vind ik erg leuk. Via dit formum hoop ik mensen te ontmoeten met een gelijke passie en mogelijk tips, tricks en evt. zaailingen enz. uit te wisselen. Groet, Quote Elke morgen weer een verwondering in de tuin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolette Posted January 30, 2013 Share Posted January 30, 2013 Welkom Annemarie! Wat voor bloemen kweek je zoal? Heel veel tuin en forum plezier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fietstuinkabouter Posted January 30, 2013 Author Share Posted January 30, 2013 Hoi Nicolette, Vorig jaar: cysanten, zonnebloemen, latyrussen, korenbloemetjes enzo, en dit jaar; een collectie van het inmiddels verzamelde zaad. Met name uitgesproken bloemen met een pakkende look of geurig. Dit jaar wil ik zelf bijv./e.o. zonnehoed gaan zaaien. Gr. Annemarie Quote Elke morgen weer een verwondering in de tuin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted January 30, 2013 Share Posted January 30, 2013 welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolette Posted January 30, 2013 Share Posted January 30, 2013 Leuk Annemarie, ik probeer tussen de groenten ook bloemen te zaaien. Behalve de bekende goudsbloemen had ik dit jaar oa korenbloemen, zonnebloemen, leeuwenbekjes, tulpen, narcissen, dahlia's en anjers en een selectie van wilde bloemen. Dit jaar komen er nog veel meer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Houweling Posted January 30, 2013 Share Posted January 30, 2013 Welkom, lekker door experimenteren! Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube Link to comment Share on other sites More sharing options...
fietstuinkabouter Posted January 30, 2013 Author Share Posted January 30, 2013 ja ga ik doen. nog een leuke experimentatietip? Quote Elke morgen weer een verwondering in de tuin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Houweling Posted January 30, 2013 Share Posted January 30, 2013 Uhmm.. ik ben gek op kiwibessen, maar de beste tip die ik je kan geven is: doe niet teveel tegelijk. Het is al snel niet leuk meer als je het te gek maakt (dus te hoge kosten, of teveel tijd). Bouw het rustig op, en dan wordt je net zo'n tuingek als wij hier haha Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynn Posted January 30, 2013 Share Posted January 30, 2013 Welkom! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts