Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Nieuw

fietstuinkabouter

Recommended Posts

Hallo,

Ook ik ben nieuw, Annemarie, 28 jaar en wonend in de provincie Utrecht. Sinds vorig jaar besmet met het tuinvirus. Een aardige oogst gehad, maar moet nog veel leren. Expirimenteren met diverse of 'vreemde' vind ik erg leuk. In huis is het een groene boel geworden, daar ben ik weg van allerlei soorten (stekjes) vetplantjes. Reden om te gaan tuinerieren is dat eigen gekweekte groente toch veel lekkerder dan uit de supermarkt. Ook geeft het mij veel plezier en ontspanning. Ook bloemen en andere sierplanten vind ik erg leuk. Via dit formum hoop ik mensen te ontmoeten met een gelijke passie en mogelijk tips, tricks en evt. zaailingen enz. uit te wisselen.

Groet,

Elke morgen weer een verwondering in de tuin.

Hoi Nicolette,

Vorig jaar: cysanten, zonnebloemen, latyrussen, korenbloemetjes enzo, en dit jaar; een collectie van het inmiddels verzamelde zaad. Met name uitgesproken bloemen met een pakkende look of geurig. Dit jaar wil ik zelf bijv./e.o. zonnehoed gaan zaaien.

Gr. Annemarie

Elke morgen weer een verwondering in de tuin.

Leuk Annemarie, ik probeer tussen de groenten ook bloemen te zaaien. Behalve de bekende goudsbloemen had ik dit jaar oa korenbloemen, zonnebloemen, leeuwenbekjes, tulpen, narcissen, dahlia's en anjers en een selectie van wilde bloemen. Dit jaar komen er nog veel meer.

Uhmm.. ik ben gek op kiwibessen, maar de beste tip die ik je kan geven is: doe niet teveel tegelijk. Het is al snel niet leuk meer als je het te gek maakt (dus te hoge kosten, of teveel tijd). Bouw het rustig op, en dan wordt je net zo'n tuingek als wij hier haha

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube