Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Nieuw hier :)

Roosje

Recommended Posts

Hallo allemaal!

Heb me net aangemeld voor deze site, dus laat ik me even kort voorstellen. Ik ben Mirjam, 42 jaar, getrouwd, 2 kids, en ik woon en tuinier in Assen. Ik heb een moestuin van ca 200 vierkante meter op een volkstuincomplex hier vlakbij. Over wat ik daar doe probeer ik regelmatig wat te melden op http://www.mirjamroos.blogspot.com,dus als je meer over me wilt weten, kom eens een kijkje nemen

Of stel gewoon een vraag natuurlijk. Dan ga ik nou eerst even op onderzoek uit in de rest van dit forum...vast een hoop leuke info te vinden hier!

Groetjes, Mirjam

Welkom!

Leuk blog idd. Mag ik vragen naar welk tuincentrum in Assen je gaat (woon vlakbij Hoogeveen, maar daar is qua tuincentrum niet zo heel veel te beleven. Voor moestuinspul ga ik naar Van der Wal, maar voor kamerplanten valt het hier tegen).

Groetjes, Monique

Welkom!

Leuk blog idd. Mag ik vragen naar welk tuincentrum in Assen je gaat (woon vlakbij Hoogeveen, maar daar is qua tuincentrum niet zo heel veel te beleven. Voor moestuinspul ga ik naar Van der Wal, maar voor kamerplanten valt het hier tegen).

Groetjes, Monique

Ik bestel zelf ook veel van der Wal en Vreeken en andere tuinsites. Qua tuincentrum ga ik hier het liefst naar de Groenrijk, die hebben in het m.i. wat betere planten dan tuinland. Maar bij tuinland kom ik ook regelmatig, als ik toch in de buurt ben. Er zitten nog wel een aantal centra in de buurt, maar die liggen wat minder "op mijn route", Dus daar kom ik eigenlijk nooit.

Heeft Vd Wal ook een leuke winkel eigenlijk? Wel lekker als je daar zo ff langs kunt rijden. Die hebben zo'n uitgebreid assortiment!