Ga naar inhoud

Featured Replies

Geplaatst:

Hoi forumleden,

Mijn naam is Dennis, ben 38 jaar en kom uit Eindhoven. Ik ben getrouwd, heb 4 kinderen en een bloedhond.

Dit is het eerste jaar dat ik een moestuin heb of eigenlijk ga hebben, want door de vorst is hij nog niet startklaar. De moestuin ligt op 5 min. lopen van ons huis. Ik hoop hier samen met mijn oudste zoon (7) veel plezier aan te beleven. Qua kweek ervaring is deze beperkt tot het kweken van pepers, hiervan heb ik er inmiddels alweer 160 soorten in de propagator staan. Via het peperforum waar ik actief ben "chillipeper.nl", heb ik al wat zaden van andere groente en kruiden ontvangen.

Ik hoop hier informatie te vinden die me kan helpen bij mijn eerste kweek en mijn ervaringen en vragen met andere te kunnen delen.

Groetjes uit Eindhoven,

Dennis

Eindhoven de gekste

Geplaatst:

Welkom Dennis!

Geplaatst:

welkom

Geplaatst:

Welkom Dennis

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Leuk dat er heen en weer een uitwisseling is tussen chiliforum en moestuinforum.

Welkom en succes met je tuin!

En ik wilde dat ik ruimte had voor zovéél pepers...

Geplaatst:
  • Auteur

Hoi,

Die ruimte heb ik ook niet, zo eind maart dan breekt hier de paniek uit, ons huis kan dan doorgaan voor een vestiging van intratuin

groetjes,

Dennis

Eindhoven de gekste

Geplaatst:

Ik heb niet eens een raam op het zuiden... en toch al weer zo'n 25 soorten in de opkweek staan...

Geplaatst:

pepertelers zijn rare snuiters

welkom Dennis!

hoe wist je trouwens dat ik het was? ik ben hier incognito

Geplaatst:

Welkom

Geplaatst:
  • Auteur
pepertelers zijn rare snuiters

welkom Dennis!

hoe wist je trouwens dat ik het was? ik ben hier incognito

Hoi Eva,

In een berichtje over peppadew verwijs je naar het peperforum, dus ik dacht 1+1 zal ook nu wel 2 zijn . Enne, verder ken ik geen Eva die ook nog een moestuin heeft.

Groetjes,

Dennis

Eindhoven de gekste

Geplaatst:

gewoon logisch nadenken dus

Geplaatst:
  • Auteur

Hoi Eva,

Je hebt een PB.

Groetjes,

Dennis

Eindhoven de gekste

Geplaatst:

yups, gezien!

'k heb m'n wenslijstje al bij je ingediend

Geplaatst:

Hoi Dennis, ik heb je envelopje met peperzaadjes ontvangen. Super! Geen idee dat je nog maar een paar dagen lid bent van dit forum. Ook namens mij welkom en veel plezier!

Groet, Monique

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic