Geplaatst: 19 februari 201312 j Hoi, Mijn naam is Francine en ik ga naar Hongarije verhuizen, daar krijg ik een tuin van 600m2. Je snapt natuurlijk dat ik als stadsmens veel moet leren, ik ga permacultuur doen.Dit houd ook in dat ik veel zaden nodig heb op alle gebied, en info. Het wordt ook een tuin met groenten en kruiden, en er komen natuurlijk kippen in, wat een avontuur. Ik heb er zin in ! Groetjes Francine Its nice to be important, but it is more important to be nice.
Geplaatst: 19 februari 201312 j Auteur Dank Je Its nice to be important, but it is more important to be nice.
Geplaatst: 19 februari 201312 j Welkom! Ziet er leuk uit, je kunt je daar vast wel uitleven Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver!
Geplaatst: 20 februari 201312 j Gegroet, en waar in Hongarije mag dit zijn? Zo'n mooi stukje land achter je huis zie ik hier zelden, dus ik neem aan dat het dicht bij een van de rivieren of het Balaton ligt?
Geplaatst: 20 februari 201312 j Welkom!Dat wordt af en toe een plant laten doorschieten om de zaden te kunnen oogsten.
Geplaatst: 21 februari 201312 j Hoi Francine! Ziet er leuk uit! We kunnen wel wat zaden ruilen tzt, je zit op 70km van ons af ongeveer. Heb je klei of leem in de tuin? http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.