Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Gele framboos gezocht in omgeving Utrecht

Recommended Posts

Ah, geen idee hoe ze te verzenden zouden zijn. Ik ga er even overnadenken.. misschien in een klein doosje, wortel ingepakt met natte tisues en een plastic zak etc. Zou dat passen? C.q. de postreis overleven? Jammer genoeg is veghel echt te ver voor ophalen..

Zijn er mensen die ervaring hebben met het versturen van planten op dergelijke manier? Is er slagingskans?

Elke morgen weer een verwondering in de tuin.

Als dat zo makkelijk gaat zou ik ook graag een stekje willen als er nog één over is

Ik zag die enveloppen laatst bij de action voor een zacht prijsje geloof ik! De kosten voor verzending vergoed ik uiteraard!

Zaterdag twee maart ben ik in Utrecht overvecht de ochtend en middag, misschien kan ik het twede stekje dan afgeven of iets afspreken? Hebben we maar één envelop nodig... Sorry, ik denk even mee uit enthousiasme

Meriam, heb je eventueel nog meer stekjes? Ben van plan om een fruit muur te maken van frambozen, bramen etc.... # drurf te vragen

Groetjes, Helen

Groetjes uit de Betuwe

Hoi!

Wacht het af, verzending combineren is misschien niet zo'n gek idee! Utrecht is voor mij goed te doen als afspreekpunt.. Ok, vind een gele framboos best bijzonder en het lijkt me ontzettend leuk om het te zien groeien en een mooie kleuren combin in m'n tuin.

Gr. Annemarie

ik zie dat ik net bij de verkeerde post heb geantwoord, wat een ei ben ik he.....

Ik heb gisteren de kou getrotseerd (met mijn witte bevroren vingers) en heel hard aan de framboos getrokken, maar er is geen beweging in te krijgen!

Ik denk dat ik even moet wachten tot het ietsje warmer is?

Zaailingen heb ik niet gezien, maar toen alles groen was kwamen ze overal op. Misschien dan stekken?

Of is het dan geen goed seizoen?

Ben ontzettend toe aan de lente.......

• 1 month later...
  • 3 weeks later...

fietstuinkabouter, hellen en nick waren de eerste 3, graag jullie adres per pb dan stuur ik ze op.

Ik probeer als ik er weer ben nog wel wat stekjes te 'oogsten' haha, ze groeien ineens als kool. Ik zag dat er al knopjes in de roze frambozen zitten, joepie, ik vind het zo leuk om jam te maken!!! (nog een geduld haha)

ze doen het supergoed, staan tussen huis en schuur, op het zuiden, het is er windstil,en zonnig, vorig jaar had ik van de roze 2x geoogst, niet normaal, ik wist niet dat dat kon. Ik kan niet wachten om jam te maken! Ik vond zelf de gele niet zo lekker, maar de roze zijn superzoet.

Ik wil graag aardbeien doen dit jaar, heb zaadjes geplant, maar ze zijn nog zo ieniemieni. Misschien toch maar plantjes kopen. Welke kan ik het beste doen? Wil graag jam maken en taarten hahaha.

Hoi hoi, een prive bericht sturen lukte even niet. Vandaar op deze wijze. Ik ben inmiddels voorzien van gele frambozenstrekken. In ieder geval bedankt voor je reactie en aanbod om stekjes te verzenden.Wie weet kun je er iemand anders blij mee maken.

Gr. A