Jorieke123 Geplaatst: 19 maart 2011 Geplaatst: 19 maart 2011 Het is een mix van De Nieuwe tuin. Hoezo? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
dennislp Geplaatst: 19 maart 2011 Geplaatst: 19 maart 2011 vind het snel! is het er zo een met van die grote bladeren of niet? kleintjes zeker?? Mijn basilicum met grote blaadjes ontkiemt @ 25 graden meestal in zo'n 6 dagen Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
Jorieke123 Geplaatst: 19 maart 2011 Geplaatst: 19 maart 2011 Oh, nee ze hebben er wel langer over gedaan om te kiemen. Een klein weekje ook. Maar ze zijn eergisteren opgekomen en nu dus zo'n 2 dagen oud. Het is een mix van allerlei verschillende soorten. O.a. rode basilicum. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
peet van oosten Geplaatst: 19 maart 2011 Geplaatst: 19 maart 2011 mag niks binnen zetten .staat al vol met kamerplanten .maar in de kas mag het wel want dat is mijn domein Quote
RickT Geplaatst: 26 maart 2011 Geplaatst: 26 maart 2011 Hier weer even een update vanuit mijn vensterbank. Alles is goed opgekomen en staat er mooi bij. De kruiden doen het erg goed. Hier 2x Bieslook, Dille, Peterselie, Basilicum, en een rode Peper. De preitjes doen wat moeilijk, waarschijnlijk omdat het karton/turf erg snel uitdroogt, net als de WC rolletjes trouwens Hier nog wat spul van de afgelopen dagen zaaien. Courgette komt al op [pepers is van eerder] De Vleestomaten Voor een beginnend moestuinder een mooi resultaat al zeg ik het zelf Quote Rick`s Steigerhouten Meubelen
hansm Geplaatst: 26 maart 2011 Geplaatst: 26 maart 2011 Zeker ziet er goed uit vooral je kruiden zijn mooi ! Quote Players only love you when they're playing.
peet van oosten Geplaatst: 27 maart 2011 Geplaatst: 27 maart 2011 ziet er strak uit hoor nu is het maar te hopen dat de vorst gauw over is Quote
Kersenbloesem Geplaatst: 27 maart 2011 Geplaatst: 27 maart 2011 RickT mijn preitjes zijn ook zo zielig. Echt dunne sprieten, duurde ook lang voor ze opkwamen. Misschien overplanten in een plastic potje, of veel meer water geven, zou dat helpen? Quote Kersenbloesem, mama van 2 kleine kersjes. Voor het eerst dit jaar een mini moestuin.
hansm Geplaatst: 27 maart 2011 Geplaatst: 27 maart 2011 Goed vochtig houden helpt, maar zou ze ook ongeveer bij 15 graden zetten.prei groeid heel langzaam als zaailing en het duurt een hele tijd voor ze potlooddik zijn en uitgeplant mogen worden. Quote Players only love you when they're playing.
dennislp Geplaatst: 29 maart 2011 Geplaatst: 29 maart 2011 Nog niet heel veel hier, maar al wel een beetje wat. Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
jootje Geplaatst: 29 maart 2011 Geplaatst: 29 maart 2011 Hoi,Erg leuk al die plaatjes! Ik weet nu ook gelijk dat het bij mij ( nog) wel meevalt! Grinnik! En dat ik te moeilijk denk. Ik moest potjes van het tuincentrum, en kweekbakjes, en.....maar ik zie allemaal slimme ideeen, die wc rolletjes...de soepkommen...enz. Ik leer weer een hoop vandaag! Jo Quote
dennislp Geplaatst: 29 maart 2011 Geplaatst: 29 maart 2011 Zolang er maar aarde, water en een zaadje in kan he dan nog even kijken wat je zelf mooi vind.. maar creatief zijn kan! Ik zaai ook vaak zat ik lege plastic bakjes waar vlees van de c1000 in zat Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
freggel Geplaatst: 29 maart 2011 Geplaatst: 29 maart 2011 Wat is dat voor plantje op de eerste foto (in het midden, naast de drie rode bakjes op de achterste rij)? Quote blog/freggel/
dennislp Geplaatst: 29 maart 2011 Geplaatst: 29 maart 2011 Oost-indische kers! Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
RickT Geplaatst: 29 maart 2011 Geplaatst: 29 maart 2011 Ziet er goed uit!! Quote Rick`s Steigerhouten Meubelen
freggel Geplaatst: 29 maart 2011 Geplaatst: 29 maart 2011 Ah! Ziet er erg leuk uit! Quote blog/freggel/
dennislp Geplaatst: 29 maart 2011 Geplaatst: 29 maart 2011 39 dagen oud is hij nu Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
rommert Geplaatst: 4 april 2011 Geplaatst: 4 april 2011 hoe houden jullie die plantjes recht? want ze groeien bij mij altijd scheef naar het raam toe. Quote
dennislp Geplaatst: 4 april 2011 Geplaatst: 4 april 2011 om ze zoveel tijd omdraaien? Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
rommert Geplaatst: 5 april 2011 Geplaatst: 5 april 2011 ok.maar ik moet ook naar school he.dan kan ik ze niet omdraaien. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 5 april 2011 Geplaatst: 5 april 2011 Dat hoeft niet elk uur ofzo, gewoon einde van de dag de plantjes draaien. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
aardbeijim Geplaatst: 5 april 2011 Geplaatst: 5 april 2011 Of gewoon buiten zetten dan sterken ze aan hard je ze af en hebben ze meer licht. Quote Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
rommert Geplaatst: 5 april 2011 Geplaatst: 5 april 2011 paprika enz. kan toch niet tegen de vorst?? Quote
aardbeijim Geplaatst: 5 april 2011 Geplaatst: 5 april 2011 Ja maar nu is er geen vorst he of bij jou wel?En je moet ze dan vooral op de warmere tijden van de dag buiten zetten niet als het 10 graden is maar morgen wordt het rond de 22 graden dan mogen ze wel buiten.Maar niet meteen in de zon zetten. Quote Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.