Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Show me the vensterbank :)


Ronnie

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal....

 

Nu de lente weer stiekum om de hoek komt kijken (duurt natuurlijk allemaal veel te lang ) Ben ik reuze benieuwd hoe de vensterbanken er bij jullie bijstaan !!

 

Ik schiet af....!!!

 

mha5wn.jpg

 

Is natuurlijk leuk als er foto's komen !!!

 

Van links naar rechts : madame de jeanette : chili : tomaat moneymaker : prei,prei,prei : tomaat marmande : bloemkool

 

Ben benieuwd..... greetz Ronnie

Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW!

 

http://ronniesmoestuin.jimdo.com/

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, je kan moeilijk een boom in je vensterbank zetten Frank...

 

dat zijn pinda's Dennis! leuk he?

 

ja Hans, ik heb twee poezen. gek genoeg vreten ze alleen de pepers die in de kweekkast op. deze plantjes duwen ze alleen af en toe om...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuk topic

 

Eva, die potjes met plastic eroverheen staat echt heel leuk, en wat zijn je pinda plantjes goed!

Ik had er maar eentje en die is gisternacht grondig uitgegraven door 1 van de katten die m`n huis bezitten serieus een klein holletje in de grond. lol

Zo ziet m`n vensterbank eruit CIMG6584.JPG

Dit poezelbeestje is trouwens nog maar net bij me, het was een zwerfkatje. Echt zo`n ontzettend lief beestje ^_^ wel nog ietsje schuw.

 

Haha, maar ik heb wel plantjes op de vensterbank, alleen hebben de meesten dat al gezien geloof ik. Toch even kijken of ik nog een 'onbekende' foto hiervan heb.

 

Edit:

Deze dan maar:

395460643.jpg

 

Edit 2: duidelijk ook al last van muizen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk Topic. Hier zien jullie mijn vensterbank in de keuken [Oostkant] [mijn kruidentuintje]

 

Vensterbakkeuken.jpg

vanaf links staat er Bieslook, Basilicum, Waterkers [gedeeltelijk geoogst] Dille, en Peterselie

 

Dan de slaapkamers boven. [Zuidkant] Aan de voorzijde:

 

Vensterbankslaapkamervoor.jpg

 

Links prei, op het dienblad staat vooraan Bloemkool, en achteraan Broccoli [Groei lijkt de laatste dagen opeens wat stil te staan.]

 

Slaapkamer achter:

 

VensterbankSlaapkamerachter2.jpg

 

Voorste bakjes links en rechts rode peper, in de midden paarse en witte Paprika, achteraan Vleestomaat. [ook hier lijkt de groei opeens stil te staan. Miss, omdat we snachts de verwarming hier uit hebben en wordt dit toch te koud. 10-15 graden snachts]

 

Raam twee:

 

VensterbankSlaapkamerachter1.jpg

 

Hier staat een bak met in het midden Radijs en aan de randen Snijbiet. [Radijs komt na 2 dagen al op] De bedoeling is dat dit niet wordt verpoot. Als het goed is moet alles hier gewoon in gaan groeien. Ook wij zitten met een kattenprobleem, dus staat er niks in de huiskamer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een vraagje tussendoor. Als je de bakjes afdenk met folie of in een bakje stopt, moet je dan gaatjes erin prikken voor doorluchting of iets dergelijks?

 

Fraaie vensterbanken trouwens. Daar word ik verrekte blij van!

Don't hurry, be hippy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jasmin, volgens mij liggen je aardappeltjes een beetje te warm zo.

Boven de verwarming, je kunt ze beter op een koele lichte maar vorstvrije plek neerleggen. Slaapkamer of zo.

In lege eierdozen is het handigst, uiteraard zonder deksel.

 

Dit IS de slaapkamer, en die is best wel koud, ondanks dat de verwarming aanstaat... Maar bedankt voor de reactie, het is voor mij voor het eerst, en ik vroeg me af of iemand commentaar zou hebben. De zon staat ook nauwelijks op het raam.

 

Die eierdozen zijn ook wel handig, denk ik. Omdat die uitlopertjes snel kapot gaan. Ik heb op zolder nog een giga-variant daarvan liggen... verpakkingsmateriaal van iets... daar ga ik ze maar inleggen, want eierdozen heb ik niet meer (ik neem altijd expres eieren in plastic verpakking... prachtige voorkiemdozen... ze zijn allemaal al in gebruik)...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...