Jump to content

Show me the vensterbank :)

Ronnie
 Share

Recommended Posts

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image

Hier weer even een update vanuit mijn vensterbank. Alles is goed opgekomen en staat er mooi bij.

100_1570.jpg

100_1569.jpg

De kruiden doen het erg goed. Hier 2x Bieslook, Dille, Peterselie, Basilicum, en een rode Peper.

100_1573.jpg

De preitjes doen wat moeilijk, waarschijnlijk omdat het karton/turf erg snel uitdroogt, net als de WC rolletjes trouwens

100_1572.jpg

Hier nog wat spul van de afgelopen dagen zaaien. Courgette komt al op [pepers is van eerder]

100_1574.jpg

De Vleestomaten

100_1576.jpg

Voor een beginnend moestuinder een mooi resultaat al zeg ik het zelf

RickT mijn preitjes zijn ook zo zielig. Echt dunne sprieten, duurde ook lang voor ze opkwamen. Misschien overplanten in een plastic potje, of veel meer water geven, zou dat helpen?

Kersenbloesem, mama van 2 kleine kersjes. Voor het eerst dit jaar een mini moestuin.

Goed vochtig houden helpt, maar zou ze ook ongeveer bij 15 graden zetten.

prei groeid heel langzaam als zaailing en het duurt een hele tijd voor ze potlooddik zijn en uitgeplant mogen worden.

Players only love you when they're playing.

Hoi,

Erg leuk al die plaatjes! Ik weet nu ook gelijk dat het bij mij ( nog) wel meevalt! Grinnik! En dat ik te moeilijk denk. Ik moest potjes van het tuincentrum, en kweekbakjes, en.....maar ik zie allemaal slimme ideeen, die wc rolletjes...de soepkommen...enz. Ik leer weer een hoop vandaag! Jo

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image

Ja maar nu is er geen vorst he of bij jou wel?En je moet ze dan vooral op de warmere tijden van de dag buiten zetten niet als het 10 graden is maar morgen wordt het rond de 22 graden dan mogen ze wel buiten.Maar niet meteen in de zon zetten.

Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.