Ga naar inhoud

Show me the vensterbank :)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hier weer even een update vanuit mijn vensterbank. Alles is goed opgekomen en staat er mooi bij.

100_1570.jpg

100_1569.jpg

De kruiden doen het erg goed. Hier 2x Bieslook, Dille, Peterselie, Basilicum, en een rode Peper.

100_1573.jpg

De preitjes doen wat moeilijk, waarschijnlijk omdat het karton/turf erg snel uitdroogt, net als de WC rolletjes trouwens

100_1572.jpg

Hier nog wat spul van de afgelopen dagen zaaien. Courgette komt al op [pepers is van eerder]

100_1574.jpg

De Vleestomaten

100_1576.jpg

Voor een beginnend moestuinder een mooi resultaat al zeg ik het zelf

Geplaatst:

RickT mijn preitjes zijn ook zo zielig. Echt dunne sprieten, duurde ook lang voor ze opkwamen. Misschien overplanten in een plastic potje, of veel meer water geven, zou dat helpen?

Kersenbloesem, mama van 2 kleine kersjes. Voor het eerst dit jaar een mini moestuin.

Geplaatst:

Goed vochtig houden helpt, maar zou ze ook ongeveer bij 15 graden zetten.

prei groeid heel langzaam als zaailing en het duurt een hele tijd voor ze potlooddik zijn en uitgeplant mogen worden.

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Hoi,

Erg leuk al die plaatjes! Ik weet nu ook gelijk dat het bij mij ( nog) wel meevalt! Grinnik! En dat ik te moeilijk denk. Ik moest potjes van het tuincentrum, en kweekbakjes, en.....maar ik zie allemaal slimme ideeen, die wc rolletjes...de soepkommen...enz. Ik leer weer een hoop vandaag! Jo

Geplaatst:

Ja maar nu is er geen vorst he of bij jou wel?En je moet ze dan vooral op de warmere tijden van de dag buiten zetten niet als het 10 graden is maar morgen wordt het rond de 22 graden dan mogen ze wel buiten.Maar niet meteen in de zon zetten.

Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...