Geplaatst: 26 maart 201511 j Misschien leuk om het moestuin terrein zo eens aan te kleden, ik ben benieuwd wat de andere leden van de vereniging zouden zeggen
Geplaatst: 27 maart 201511 j hihihi doet me denken aan mn dochter, die snapte niet wat we nu gingen eten.....varkenshaas....
Geplaatst: 5 april 201511 j Nee zeker niet!!! zie:https://www.moestuinforum.nl/topic/15361-het-gezamenlijke-tomtato-topic/ doe je mee?
Geplaatst: 5 april 201511 j Nee geen grap: Tomtato zaden.... Gewoon een mix van tomatenzaad en aardappelzaad met een enthandleiding zeker?
Geplaatst: 5 april 201511 j Ja, je kan wel alles in China kopen - tomtato zaden, i-Fone, Nokla, Abibas, Philibs... Alles, wat je wilt...
Geplaatst: 6 april 201511 j Niet te geloven, en ik straks maar proberen enten terwijl de oplossing hier gewoon voor het rapen ligt ! en nog zo'n hoge tevredenheidsscore ook dat kan niet mislopen precies...
Geplaatst: 17 april 201511 j Je zal ze maar in je moestuin krijgen Drie op hol geslagen zebra’s in Brusselse straten gevangen. Uit een ranch in Vilvoorde zijn vrijdagnamiddag drie zebra's ontsnapt. Intussen werden alledrie de dieren opnieuw gevangen zijn. Dat meldt de lokale politie van Brussel en de brandweer van Vilvoorde De vier dieren ontsnapten vrijdag kort na de middag uit de ranch in Koningslo, op de grens tussen Vilvoorde en Brussel. Eén van de dieren kon al snel gevangen worden in een nabijgelegen park maar de andere drie vluchtten verder en kwamen op het grondgebied van Brussel terecht. Daar werden ze opgemerkt door de politie, die onmiddellijk verschillende patrouilles achter de dieren aanstuurde. De drie zebra's vluchtten daarop terug naar Vilvoorde en één van de dieren kon gevat worden op de Schaarbeeklei. De laatste twee liepen verder het centrum van Vilvoorde in maar kwamen uiteindelijk klem te zitten tussen een aantal garageboxen in de Cyriel Buyssestraat. Daar kon een veearts hen kort voor 16.00 uur een kalmerend spuitje toedienen zodat ook deze twee laatste dieren konden gevangen worden.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.