scubapat Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Hallo iedereen, Toen ik me vorig jaar mei hier heb aangemeld had ik de belofte gemaakt om eens wat foto's te plaatsen.Bij deze ga ik dat dus ook doen. De eerste foto's zijn gewoon om een beeld te krijgen van de moestuin en het zicht op de omgeving.Het perceel heb ik in januari gefreesd en een flinke laag geitenmest aangebracht. Dat ligt er nog altijd bovenop.Wanneer binnen enkele weken de eerste plantjes van de koude kas naar buiten gaan werk ik die mest er eerst onder. In de loop van het seizoen wil ik hier via foto's jullie wat op de hoogte houden van de vorderingen. Groetjes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Heel erg mooi, geen straf om daar te wonen/tuin te hebben. Het handigst is om de vorderingen in de loop van het seizoen te plaatsen in de moestuinseizoen rubriek: Moestuin Seizoen . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Bah, je zou er maar wonen zeg! Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 Corsica?!!! Bofkont.....jij hebt de tomaten zeker al buiten gezaaid Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick86 Posted March 17, 2013 Share Posted March 17, 2013 Woow wat ben ik jaloers! Als ik het geld had of een baan daar. Dan had ik ook wel willen gaan! Italië is al geweldig en dan daar lekker moestuinieren! Ik hoop dat je veel foto's blijft plaatsen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Judith Posted March 17, 2013 Share Posted March 17, 2013 OOOOOH Heerlijk zeg!!! Wij zijn van plan om binnen 2 jaar naar zuid spanje te emigreren, maar eerst maar afwachten wat de economie doet. En zeker foto's blijven plaatsen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts