***Volkstuinen123., Geplaatst: 10 september 2019 Geplaatst: 10 september 2019 Te koop ,; Een perceel met daarop 8 volkstuinen, in Ouderkerk a/d IJssel.Verdere info , via; [email protected] Quote
deedee&chase Geplaatst: 24 september 2019 Geplaatst: 24 september 2019 Volkstuin vereniging de Oude Wetering heeft twee verschillende locaties, op locatie “de Teelt” zijn 4 tuinen beschikbaar voor de verhuur. Je vindt dit gezellige kleinschalige complex in Krimpen aan den Lek. De ingang vindt je aan de straat “poolcirkel” Deze tuin ligt vooraan op het complex recht voor de gezamenlijke schuur. De tuin is circa 120m2 groot en is al een geruime tijd vrij. Het betreft hier alleen het afdekte stuk. De andere foto’s zijn om een indruk te geven van de vereniging. Deze tuin is circa 150m2 groot. Er staat een mooie vijgenboom, kersenboom, diverse fruitstruiken oa verschillende frambozen, zwarte bessen en aalbessen, daarnaast staat er nog een mooie bramen haag met zeer zoete bramen. De tuin is rondom afgeschermd met een lage haag, tevens heeft deze tuin drainage. Qua onderhoudt is het wel even wieden en de hagen snoeien maar dan heb je een prachtige tuin om mee te beginnen. Huur je deze tuin dan worden we buren. De tuin van 120m2-150m2 groot heeft best wel wat onderhoudt nodig. Er staat veel onkruid en er ligt best wel wat troep. Maar eenmaal opgeruimd heb je een mooi tuintje dat langs het pad is afgeschermd met een bramen haag een schuurtje. Op de tuin vindt je een prachtige pruimenboom die momenteel bomvol hangt met heerlijke pruimen. Daarnaast staat er een vruchtdragende perenboom en een kiwi. Hou je van privacy dan is deze tuin ideaal. Het is de laatste tuin op het complex omringd door een haag waardoor je lekker beschut zit. De tuin beschikt over een schuurtje en moet onkruid vrij gemaakt worden. Maar dan kan je heerlijk genieten van 150m2 om zelf je groente en fruit te verbouwen en heerlijk te genieten. Over de Teelt Laatste foto is een impressie van het complex. De teelt is een klein en rustig complex dat midden in de woonwijk ligt. Er is een gezamenlijke schuur waar je eventueel ook je eigen spullen kan opbergen, of gezamenlijk gereedschap kan gebruiken. Er is geen stroom of stromend water. Er zijn twee werk ochtenden per jaar om gezamenlijk onderhoudt te doen. De sfeer is gemoedelijk en er is een grote diversiteit aan tuinen. Vindt je de genoemde tuinen te groot dan kunnen er in overleg ook halve tuinen verhuurd worden. Tarieven JaarlijksLandhuur €0,35 per m2Contributie €10,00 EenmaligBorg €0,22 m2Borg sleutel €5,- OptioneelFrezen (eerste jaar gratis) €0,15m2 Heb je interesse neem dan gerust even contact op met Ina Visser (secreataris) Zij is bereikbaar op: 06-57979450. Een rondleiding kan altijd. Quote
Lins Geplaatst: 4 juni 2020 Geplaatst: 4 juni 2020 Goedemorgen, Weet iemand of er nog tuinen verhuurd worden in krimpen aan de lek? Groet, Linsey Quote
Bit Geplaatst: 4 juni 2020 Auteur Geplaatst: 4 juni 2020 Bij ons op het complex ( De oude Wetering ) aan de rand van het dorp, wel ja. Ik dacht nog 2 tuinen beschikbaar. Daar even informeren, tel.nr hangt aan het hek aldaar. Quote
Jurian Geplaatst: 30 maart 2021 Geplaatst: 30 maart 2021 Waar of hoe kan je zeggen dat je er een wil moet je dan een mail sturen ofzo Quote
Dani1969 Geplaatst: 24 april 2021 Geplaatst: 24 april 2021 Op 4-6-2020 om 11:21, Bit zei: Bij ons op het complex ( De oude Wetering ) aan de rand van het dorp, wel ja. Ik dacht nog 2 tuinen beschikbaar. Daar even informeren, tel.nr hangt aan het hek aldaar. Goedemiddag tuinliefhebbers, wat een leuke berichten om te lezen over moes tuintjes, tuinieren, rust en zen. Ik heb wel teruggelezen over de moestuin vereniging tot en met 2013. Zijn er nog tuintjes over en bij wie moet ik nu zijn om dit te vragen? Groet en bedankt Dani Quote
bastiaan Geplaatst: 11 mei 2021 Geplaatst: 11 mei 2021 Goedemorgen, ik wil even weten of er nog tuinen te huur/koop zijn. Ik woon in Lekkerkerk. alvast dank en vriendelijke groet, Bas Quote
Daniel Geplaatst: 15 mei 2021 Geplaatst: 15 mei 2021 Momenteel is er een wachtlijst van enkele personen. Het e-mailadres van de vereniging is: [email protected] Quote
Seraphim Geplaatst: 11 januari Geplaatst: 11 januari Is er nu een manier om in contact te komen en zijn er nog plaatsen te huur in 2025? Ik woon zelf in Krimpen aan den IJssel. Quote
henkg Geplaatst: 12 januari Geplaatst: 12 januari Even zoeken met Google, zoektekst: de oude wetering volkstuin. Dat leverde mij o.a. op: https://krimpenerwaard.smartmap.nl/rubriek/2669/tuinenvolkstuinen Daar zie ik een telefoonnummer en een emailadres. Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.