Geplaatst: 17 maart 201312 j Ik heb de rode planuitjes bij de Lidl gekocht maar eigenlijk zijn het er teveel. Ik heb niet zulke goede ervaringen met deze bewaren. Woont er iemand in de buurt die ik er blij mee kan maken, misschien in ruil voor een zaailing van het een of ander. Of wat zaad.
Geplaatst: 17 maart 201312 j ik zit ook met hetzelfde probleem, dus eventueel voor mensen in drenthe en omg hetzelfde aanbod
Geplaatst: 17 maart 201312 j Hier in Soest hadden ze alleen de witte en gele uitjes, had graag de rode gehad!
Geplaatst: 17 maart 201312 j Misschien ook even in deze draad kijken: viewtopic.php?p=134767Overigens wil ik best komende zondag voor postbode Assen ~ Zelhem spelen. Zolang het nog in de auto past.
Geplaatst: 1 april 201312 j Hier in Soest hadden ze alleen de witte en gele uitjes, had graag de rode gehad!Welkoop heeft ze! Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.