familymen Geplaatst: 22 maart 2013 Geplaatst: 22 maart 2013 Dit is het eerste jaar dat ik aardappelen ga proberen te kweken in potten. En ik heb al gelezen dat je verschillende keren moet aanaarden maar wat doen jullie dan met de aarde na het oogsten? Hergebruiken jullie die voor iets anders? Thanks Quote
weknow Geplaatst: 22 maart 2013 Geplaatst: 22 maart 2013 In de tuin. Gewoon mengen in de border/bedden. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
nick86 Geplaatst: 22 maart 2013 Geplaatst: 22 maart 2013 Ik gebruik de grond gewoon voor sla of andere bladgroente. Quote
Eva Geplaatst: 23 maart 2013 Geplaatst: 23 maart 2013 ik zou de aarde van aardappelen wel apart houden in verband met aardappelziekten. over een paar jaar kun je er opnieuw aardappelen in telen. in de tussentijd doe je er gewoon sla oid in... Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.