Jooze Geplaatst: 4 maart 2011 Geplaatst: 4 maart 2011 Super idde, zelf mega drukke agenda. Maar als de data mij uitkomt, kom ik zekers langs.En wat monden vullen betreft iedereen kan toch gewoon eten meenemen (uit eigen tuin ) Quote Jooze Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com
Berti Geplaatst: 4 maart 2011 Geplaatst: 4 maart 2011 Super idde, zelf mega drukke agenda. Maar als de data mij uitkomt, kom ik zekers langs.En wat monden vullen betreft iedereen kan toch gewoon eten meenemen (uit eigen tuin ) is een potluck misschien een idee, dus dat iedereen een gerecht maakt of zoiets? Quote
Jorieke123 Geplaatst: 4 maart 2011 Auteur Geplaatst: 4 maart 2011 Inderdaad, iedereen maakt lekkere hapjes met dingen uit eigen tuin (in juni heb je al aardig wat te oogsten). Van vele hapjes worden we ook vol!Voor de kippenpoten op de BBQ zorgen wij wel! Ik kan eigenlijk elke dag, heb geen baas waar ik vrij aan moet vragen. Maar hemelvaarsdag bijv. is super. Eind mei hebben we wel een keer een reünie van Mirtos Animal Project in Amersfoort, dus dan kunnen we niet. Maar verder... geen probleem Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
dennislp Geplaatst: 4 maart 2011 Geplaatst: 4 maart 2011 En voor de thuis blijvers een live webcam verbinding? Klinkt allemaal leuk Misschien kunnen jullie anders proberen 2 datums te prikken bijv. Dat als het bij de eerste slecht weer is, je het even opschuift naar die tweede datum die al gereserveerd is?? Ok, geen optie voor mij om te komen maar als nog Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
Juna Geplaatst: 4 maart 2011 Geplaatst: 4 maart 2011 Dat zou wel een hele gezonde potluck zijn dan Ik heb trouwens wel een tentje, dus dat zou kunnen. Wel heb ik m`n kostbare mini lichtgewicht reismatje en slaapzak , die ik oa voor dit soort dingen had (handig als je geen auto hebt) weggegeven toen ik op reis was. En moet ik nu dus zelf lenen van iemand omdat ik het niet opnieuw kan kopen jup, duidelijk een geval van oorzaak-gevolg. Maar dat lukt wel, allemaal reizigers in de vriendenomgeving. En het kan ook nog zijn dat ik alsnog naar huis moet op dezelfde dag, ik moet ook rekening houden met de lieve poezels hier in huis. Edit: En lol @ Dennis Quote
dennislp Geplaatst: 4 maart 2011 Geplaatst: 4 maart 2011 Psst, Juna, waar zit jij eigenlijk in noord-holland? Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
Juna Geplaatst: 4 maart 2011 Geplaatst: 4 maart 2011 In de wijk der Bevers weet je het dan? Alkmaar is dichtbij. Quote
dennislp Geplaatst: 4 maart 2011 Geplaatst: 4 maart 2011 Ehm.. Dan denk ik aan beverwijk? klopt dat? Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
bonnie f Geplaatst: 4 maart 2011 Geplaatst: 4 maart 2011 Leuk, als 't ff kan kom ik.(Jasmin, ik woon in soest dus dan kan je met mij meerijden) Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
jasmin Geplaatst: 5 maart 2011 Geplaatst: 5 maart 2011 Leuk, als 't ff kan kom ik.(Jasmin, ik woon in soest dus dan kan je met mij meerijden) Dat zou helemaal TOPPIE zijn... delen we de kosten... Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
bonnie f Geplaatst: 5 maart 2011 Geplaatst: 5 maart 2011 Nu maar hopen dat we kunnen.Jorieke: als ik ergens mee kan helpen hoor ik het wel. Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Jorieke123 Geplaatst: 5 maart 2011 Auteur Geplaatst: 5 maart 2011 Het duurt nog even voor het zover is... Ik zal eens wat plannetjes maken Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 5 maart 2011 Auteur Geplaatst: 5 maart 2011 Roep maar iets hoor, als je iets weet! We kunnen wat kleine cursusjes doen, en natuurlijk planten/zaden ruilen. En natuurlijk hapjes meenemen, en misschien dan het recept een paar keer uitprinten zodat je het na kan maken Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Frank Houweling Geplaatst: 5 maart 2011 Geplaatst: 5 maart 2011 Vanaf volgend jaar heb ik een nieuwe grote loods tot mijn beschikking (alweer 1tje ) en daarin komt een grote beamer + stoelen enz., dus als dat allemaal door gaat kunnen we wel een moestuin-forum dag organiseren. Maar das pas voor volgend jaar natuurlijk! Lift vanaf Station Alphen a/d Rijn valt prima te regelen. Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Berti Geplaatst: 5 maart 2011 Geplaatst: 5 maart 2011 Vanaf volgend jaar heb ik een nieuwe grote loods tot mijn beschikking (alweer 1tje ) en daarin komt een grote beamer + stoelen enz., dus als dat allemaal door gaat kunnen we wel een moestuin-forum dag organiseren. Maar das pas voor volgend jaar natuurlijk! Lift vanaf Station Alphen a/d Rijn valt prima te regelen. dat klinkt tof!!! Quote
jasmin Geplaatst: 5 maart 2011 Geplaatst: 5 maart 2011 Vanaf volgend jaar heb ik een nieuwe grote loods tot mijn beschikking (alweer 1tje ) en daarin komt een grote beamer + stoelen enz., dus als dat allemaal door gaat kunnen we wel een moestuin-forum dag organiseren. Maar das pas voor volgend jaar natuurlijk! Lift vanaf Station Alphen a/d Rijn valt prima te regelen. Als dat een beetje vroeg in het seizoen valt, heeft zaden ruilen nog zin... Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Jooze Geplaatst: 5 maart 2011 Geplaatst: 5 maart 2011 O dat is leuk een zaadjes/ plantjes ruil dag ietsig! Quote Jooze Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com
dennislp Geplaatst: 5 maart 2011 Geplaatst: 5 maart 2011 Vanaf volgend jaar heb ik een nieuwe grote loods tot mijn beschikking (alweer 1tje ) en daarin komt een grote beamer + stoelen enz., dus als dat allemaal door gaat kunnen we wel een moestuin-forum dag organiseren. Maar das pas voor volgend jaar natuurlijk! Lift vanaf Station Alphen a/d Rijn valt prima te regelen. en een rondleiding door de kwekerij dan? Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
Jooze Geplaatst: 5 maart 2011 Geplaatst: 5 maart 2011 Tja als je dat doet weet ik zeker dat je veel verkoopt!!! Wordt altijd hebberig Maar als er zo'n dag komt het lijkt me echt leuk!!! Quote Jooze Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com
Jorieke123 Geplaatst: 6 mei 2011 Auteur Geplaatst: 6 mei 2011 En....? Is er nog steeds interesse in een dagje alleen maar leuteren over moestuinen? Wij stellen ons landgoed (ahum ) ter beschikking, en willen ook wel laten zien hoe wij aan ons kippenvlees komen. Ook gaan we de schapen verlichten door ze te scheren, en dan te kijken hoe nu verder met de wol (Berti, wat hebben we daarvoor nodig??)Jullie kunnen zien hoe ik tegen die tijd de strijd tegen het onkruid weer eens ben verloren, en we proeven van elkaars zelf gemaakte (moestuin-)hapjes. Vergeet ik nog iets? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
dennislp Geplaatst: 6 mei 2011 Geplaatst: 6 mei 2011 Vergeet ik nog iets? Misschien willen mensen nog dingen ruilen met elkaar? Maak er direct een ruildagje van zou ik zeggen Ok, ookal heb je er pas wat volgend jaar aan Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
Jorieke123 Geplaatst: 6 mei 2011 Auteur Geplaatst: 6 mei 2011 Inderdaad, maak wat leuke zakjes met zaadjes die je zelf erg leuk/mooi/de moeite waard vindt, en dan maken we een ruil tafel. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
bonnie f Geplaatst: 6 mei 2011 Geplaatst: 6 mei 2011 Als het even kan, kom ik.Leuk! Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.