yvan_be Posted April 4, 2013 Share Posted April 4, 2013 Hallo, Nieuw hier. Dit is mijn koude tuinkas,vorig jaar in elkaar gedraaid met wat "afval" van paletten en een oud raam in meranti: Zie ook: https://picasaweb.google.com/100883305993001143932/QuickCheapAndDirtyKouweTuinkasUitAfval Het vervangen van een spadesteel is een klusje waar nogal wat mensen erg tegen op zien en een smid is dezer dagen een zeldzame verschijning geworden. Een spade verstelen is niet moeilijk, temeer daar de betere merken (vrijwel) passende stelen en klinknagels verkopen. Over hoe je daarmee aan de slag kan heb ik vorig jaar een soort van filmpje gemaakt. Het staat hier: https://picasaweb.google.com/100883305993001143932/AllerleiKlusjesInEnOmHetHuis#5786479662101925554 . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BonTon Posted April 4, 2013 Share Posted April 4, 2013 Hallo, Welkom bij de club! Zo te zien kan ik nog heel wat leren van je vakmanschap en de begeleidende foto's. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bubbels Posted April 4, 2013 Share Posted April 4, 2013 Wat een prachtige koude bak. Die zou je zo in grote oplage kunnen verkopen. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merel Posted April 4, 2013 Share Posted April 4, 2013 Leuk dat ie uit 'afval' bestaat, maar hij ziet er ook nog eens heel mooi uit! Mijn complimenten. Quote indefruitboomgaard Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted April 4, 2013 Share Posted April 4, 2013 Mooi filmpje ook over de spade. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
citroen Posted April 4, 2013 Share Posted April 4, 2013 knappe koude bak proficiat voor het filmpje spade verstelen ,kan niet verbeterd worden . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted April 4, 2013 Share Posted April 4, 2013 Klasse ! Vooral het filmpje over de spade. Super. De koude bak ( mooi gedaan natuurlijk ) zou voor mij 1 plank lager mogen, dit ivm lichtinval. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meekje Posted April 4, 2013 Share Posted April 4, 2013 Bedankt voor de duidelijk uitleg!Leuk om te zien hoe je van afval iets moois maakt en oude gereedschappen herstelt. Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts