Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Featured Replies

Geplaatst:
10 minuten geleden, acpronk zei:

Wat voor zaad heb jij?

Gewoon gekocht bij Janssen 😊. Misschien ligt het aan de omstandigheden. Maar het is echt opvallend hoeveel vrouwen. Ook veel mannen, maar die zijn nog vrij klein en bloeien dus pas sinds kort. Als er 1 bloeit ligt hij ook in de ijskast om hem wat langer te kunnen gebruiken, hoop ik 😃. Maar goed, ik kan toch geen 10 stuks per plant kweken want ze staan alleen met hun oorspronkelijke wortels in de grond. De ranken raken de grond niet. Misschien in de voortuin een enkele. Achter niet. Als ik 1 of 2 per plant voor elkaar krijg ben ik al gelukkig.

Geplaatst:

Hier is ie ook gexplodeerd! Hij neemt de hele moestuin over. En echt bizar veel vruchtbeginsels, en overal wortelt hijIk heb geen idee hoe nu verder. Ik kan me niet voorstellen dat dat allemaal pompoenen worden. Maar met al die wortels, wie weet. Iemand ervaringsdeskundige?

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Geplaatst:

@Tanja65 ik had ook bizar veel vrouwtjes, en nog geen bloeiende mannen. Inmiddels hebben die laatste de overhand. Het grootste deel van de vrouwen wordt daarom hier in ieder geval geen pompoen. Ik spotte er vandaag wel een die bevrucht is. Ik hoef er ook geen tientallen. Volgens mij worden ze best fors en een paar potten Cabello de angel is voor ons genoeg. Lekker aan de zoete baksels deze herfst en winter.

De eerste.

IMG_7882.jpeg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic