Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Honden in de moestuin

Featured Replies

Geplaatst:

Onze hond is een Boomer en is nu erg lui,ligt op dit moment op haar rug en snurken dat het kreng doet niet normaal.

m.v.g.

hansi

Geplaatst:

Hihi, ja ik had m al gezien, zijn ook allemaal parodiën op.

If you have a garden and a library, you have everything you need. ~ Cicero

Geplaatst:

nog niet in de moestuin, maar alvast wel een hond

P1010370.jpg

net wakker...dus nog even lekker lief en knuffelig...stilte voor de storm zeg maar lol

hier even een seconde uithijgen na een kwartiertje mafkezen

P1010369.jpg

Geplaatst:

hij is onwijs lief en schattig...ik hoop alleen dat de bank en de salontafel het wisselen van zijn tanden overleven en dat die adhd wat relaxter word hihi

Geplaatst:

Heel leuk en super lief waneer hij zo blij kijkt als op laatste foto

Is het een rotweiler of lijkt hij er alleen op ?

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

inderdaad een rottweiler , hij is nu dik elf weken oud , varkentje..

alhoewel, hij ligt nu aan/opmijn voeten te slapen en dan is hij echt extreem lief

Geplaatst:

Leuke hond!

Geplaatst:

Geweldig, wat een mooi beestje zeg!

Geplaatst:

Wat een prachthond is dit!!!

Geplaatst:

nee ik had vandaag geen boodschappen nodig bij de lidl in Doetinchem.

altijd gewoon keihard Levi roepen ze reageerd direkt op haar naam

Geplaatst:
hmz...hoe merk je eigenlijk of je wormen hebt (als mens). Net zoals bij honden, met poepen of kun je dit ook aan andere dingen merken? Dat verhaal van die longworm heeft mij enigzins angstig gemaakt :S. Je zal het maar hebben :S!

Huisarts zei onlangs dat kinderen beter af en toe zouden ontwormen, net zoals we dat met onze huisdieren doen. Misschien heeft hij wel gelijk...

Geplaatst:

Kennen jullie die hondenspelletjes? Van hout, of plastic, waar koekjes in kunnen die ze er zelf weer uit moeten zien te krijgen?

We hebben er eentje, en Pleun wordt er (na 3 keer) steeds beter in! Ze moeten eerst een pionnetje omhoog pakken/trekken, en dan met hun poot of neus een schuifje open doen en het koekje pakken.

Als je Pleun geen commando's geeft (wijzen op de pion, en 'deze eerst' zeggen) dan molt ze het complete spel. Bijten, krabben, het ding vliegt door de keuken Maar ze heeft het nu steeds erg snel door.

Hera snapt er echt helemaal nix van, probeert wat te krabben en gaat dan zitten omdat er geen koekjes komen. Wat kan die dom kijken zeg!

Als ik dan het pionnetje er uit haal, dan lukt het haar nog net om de schuifjes uit te schuiven. Maar het oorzaak/gevolg snapt ze nog niet.

Geplaatst:

Tja, beagles he. Als het om eten draait hebben ze dingen opeens razendsnel door.

Het commando waar die van ons het beste naar luistert is 'douchen', want hij heeft zo'n hekel aan nat worden, dan is hij meteen weg.

Geplaatst:

Heb je daarvan een link het klinkt als leuk spelletje een simpelebal of kong ken ik maar niet deze wil ik wel eens proberen, lijkt me leuk en niet Hera plagen he, is een heel lief herdertje, ze denkt gewoon veel na.

Geplaatst:

Er is iemand bij de Mirtos stichting die ze maakt... ik zal het even opzoeken.

Er zijn verschillende soorten, echt leuk!

@Olive: Hahahaha dat doet onze beagle ook! Als je 'douchen' zegt, gaat ze gauw braaf in haar mandje zitten. Hopend dat ze niet hoeft.

Hoe is die van jullie met pootjes afdrogen en nagels knippen?

@Hans:

Hier heb ik voorbeelden en haar prijzen. Je kunt ze bij elke dierenwinkel wel kopen tegenwoordig, maar in dit geval gaat er ook nog eens een gedeelte van het bedrag naar de hondjes

92_758470b89abac640e69b428f99203c98.jpg

Geplaatst:

Pootjes afdrogen gaat prima. Maar hoe goed we m na een wasbeurt ook afdrogen, hij wordt helemaal GEK na een bad. Het bad zelf gaat prima, zit ie rustig te sippen met oren plat omlaag en een uitdrukking op dat koppie die heel duidelijk maakt wat hij er eigenlijk van vindt. Maar daarna gaat hij heel hard door het huis heen rennen en schuurt langs alles wat dat akelige schone gevoel wat kan verminderen. Heel lollig als hij onder de witte gordijnen doorkruipt en dan blijft zitten met het gordijn om z'n kop, net moeder Theresa.

De nageltjes doe ik 's avonds als hij knock-out op de bank naast me ligt. Dan kun je werkelijk alles met m doen. Ik vijl ze daarna netjes bij met een vijltje dat ik voor speksteen gebruik, gaat eigenlijk nog beter dan met het knippertje. Er gaat nog net geen rood lakje op. Ik moet wel zeggen dat het niet zo heel vaak hoeft, hij gaat vaak uit en loopt dan over de stoeptegels naar het park dus slijt wel aardig, dat zal bij jullie waarschijnlijk anders zijn, met zachtere grond onder z'n voetjes? Vindt ze het vervelend als je aan haar poten zit?

Geplaatst:

Voor Pleun gooien we haar bal expres over de stoep rond het huis. Dan slijten haar nagels, en hoeven we onze eigen vingers en slagaders niet bloot te stellen aan Pleun Ze is echt een HEL met dat soort dingen. Zo vreemd, want dat hebben we tot in de treuren geoefent.

Met Hera gaat dat super! Zelfs wattestaafjes in haar oren is geen probleem.

Pleun is mopperig onder de douche (al wassen we haar bijna nooit), en ook echt vervelend met afdrogen. Vooral die pootjes weer... Verder is ze lief hoor, als je haar pootjes maar met rust laat

Geplaatst:

Nouja wat een leuke spellen die ga ik kopen nog nooit gezien, natuurlijk bij Myrtos

heb je nog een link?

Ik moet natuurlijk beetje makkelijk beginnen, heb nog jonge hond die kleurenpuzzel en de bovenste denk ik, mijn hond heeft puntneus dus moet een makkie zijn, maar echt leuk soms denk je alles al gezien te hebben en altjd zelfde plastic speelgoed maar vindt het gaaf en nieuw

Ook goedkoop

Geplaatst:

Ja als je wilt doen graag, al dat aangemeld overal wordt ik weleens simpel van en met email praat makkelijk.

Geplaatst:

Dankje maakt niet uit als ik wachten moet, vindt ze gewoon gaaf.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.