Peter67 Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Bloemkool voorgezaaid, sla voorgezaaid, compost in de tuin gedaan, geharkt , gewoeld, water gegeven, afgedekt met vliesdoek De tuin is met kleigrond HET WIL NIET GROEIEN, het blijft net zo klein als een maand geleden, het verwelkt niet, maar het groeit ook niet 2 dagen geleden kroten gezaaid in de kleigrond, nou ik ben benieuwd Heb afgelopen tijd ook al dcm meststof er opgedaan Al die dingen maken mij nog arm HELP groeten Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indy Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Geduld,het groeit heus wel,maar met de afgelopen kou gaat het gewoon niet zo snel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Als je nu al geen geduld hebt.... wordt het tuinieren waarschijnlijk een frusterende bezigheid voor je... Het was gewoon te koud.... heb je vast wel gemerkt... elke nacht vorst... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasmin Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Tis te koud jongen... Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeeuw Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Ga eens door de polder fietsen. De boeren zijn pas een week bezig en jij een maand wie zou het beter weten de dwarse moestuinders (lees wij) of de mensen met echte kennis Dus neem de tijd straks groeit alles kijkers Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Houweling Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Vorige jaren stond hier ook alles al in de bloesem, maar dit jaar niet. De natuur laat zich niet opjagen. Gewoon geduld hebben. Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Hoi, ja is toch een kwestie van geduld,zegt iemand die echt geen geduld heeft,maar is nu mijn 3de jaar,en heb geleerd om het toch te moeten hebben,Maar nu gaat het vanaf zaterdag warmer worden ook in de nacht,en dan gaat het echt wel groeien hoor. je zal het zien. zo te horen staat het er goed bij,dus ja geduld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 Als de plantjes nog zo klein zijn, was het ook te vroeg voor bemesten denk ik... Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts